یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 22:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل اگـر بستـــی

مُـحــکم نـبنــد ...

مُـواظِــب بــاش

،

گـِـره کــور نـــزنـی ...

روزی ...

او میـــــــــرود ...

و تـو میــــــمانی و یـک گـِـره کــور ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می شود فقط کمی

مواظب احساس من باشی

تا از بیم دلتنگی

پرپر نشود

می شود یک بار هم که شده

فقط یک بار

یک فنجان داغ ، مهربانی

مهمانم کنی

تا با قند تو دلم شیرین شود...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با هم میخونیم:D:D
پسر ایرونی ... غول بیابونی... خودت میدونی... عین میمونی... شلوارت لیه... کفشت ملیه... اینقدر پز نده... جیبات خالیه...

حالا وای وای وای لای لای لای لای...
.دخترا موج مکزیکی ~ ~ پرچم رو قله اورسته .... یکی نگهش داره
. . شوخی نبود به دل بگیرید!:)))))))@AsiyE@asalam@sayeh
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/07/8 - 21:18]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:15
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم هـــایِ خــوب

از یـاد نمـیـرن

از دل نمـیـرن

از ذهـــن نـمیـرن

ولـــی زودتــر از ایــن کـــه فـکـــرش رو بـکـــنــی از پــیـشـت مــیــرن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی دستان تو در دست من نباشد

دست را می بازم

حتی اگر تمام حکم های دل

در دست من باشد!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 20:58
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
پسر : الو گلابی؟
دختر : سلام کثافت
بعد هردو از ته دل میخندن {-33-}
پسر : خوبی کج و کوله ی من
دختر : به توچه عشقم خوبم تو خوبی
...پسر : خــــــــر نفهم حالتو میپرسم میگی به تو چه؟ شیطونه میگه بزم شل و پلش کنم ها
دختر : گفتم که خوبم الاغ تو خوبی {-33-}
پسر: فدای خنده هات شم که مثل شتر میخندی نفسم
دختر : مـــــــــرگ شتر خودتی روانی
پسر : دلم واست تنگ شده بود آشغال دوست داشتنی
دختر : منم
پسر : خوب دیگه بسه خیلی باهات حرف زدم پر رو شدی
دختر : کوفتت شه باهات حرف زدم
پسر: مواظب خانمی الاغ من باش
دختر : چشم اقای بی ادب
پسر : دوست دارم دیوونه
دختر : منم دوست دارم آقاهه

و بعد خداحافظی با خنده حتی تا چند لحظه بعد از این که تماسشون تموم میشه خنده رو لب هردوشونه .
هی زندگی {-8-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 20:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا ...
انگار دلم رو خوب ندوختی....
چند روزی است دلم خیلی تنگ است..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 20:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها همه ناقص الخلقه شده اند …
هیچ کس دل و دماغ ندارد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 20:09
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 20:04
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ