تمام تلاشم را می کنم که خاطراتت را به یاد نیاورم… اما مگر می شود این جا باشی و بدانم که هستی در همین اطراف و دلتنگ نشوم؟ روزهایی که می دانم فاصله ی زمینی ات از من دور است آسوده ترم…. نزدیک که می شوی نبودنت انگاری مشت می شود و مرا له می کند…. .
خوش به حال سیندرلا... لنگه کفشش را جا گذاشت... یه لشکر آدم به دنبالش گشتن... ما دلـــــــــــــــــمان را جا میگذاریم.... هیچکس از مــــــــــــــا سراغی نمیگیرد... انگار که هیچوقت نبوده ایـــــــــــــــــم...!