یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلت با من هماهنگه نگاه ِ تو تو چشمام ِ
تنت با من میرقصه
همونی حسی که می خوامه
تو این دنیا واسه شبهام جز آغوشت پناهی نیست
با این حالی که من دارم
جز اینجا دیگه جایی نیست
همینجا باتو می مونم همینجا که هوا خوبه
نفس تو سینه میگیره
دلم واسه تو میکوبه
من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِ.خوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی
فقط می خوام باشی.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مهربان من،

دلم بهانه تو را دارد...

بگذار فکر کنم هنوز هم مثل بچگی ها

قهر که کنم...

گریه که کنم...

و پشت به دنیا که بایستم...

"تو" را به دلم می دهند

کاش مثل بهانه های بچگی مان شود...

کاش...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:24
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

به سلامتی اون که اگه بدونه چقدر دلتنگشم خودش از این همه دوری و نبودن خجالت میکشه


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گلوی دل مرا

سخت می فشارد

دستان

پرزور

دلتنگی "تو"...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:16
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز هم دلم تنگ می شود...

برای حرف زدنت...

برای تکیه کلامهایت

و

تو نمی دانستی که

آنها فقط کلام نبودند...

"من"به آنها

تکیه داده بودم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در آغوش"تو" گم می شوم

چون تبریز

که در دل این صبح مه آلود...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:09
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

پرسید چرا آسمان ابریست ، گفتم تو نبودی با او درددل کردم !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:49
+1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
از سکـــوتــم بتـــرس ...!

وقتــي که ساکـــت مي شوم ...

لابـد همــه ي درد دل هايــم را بــرده ام پيش خــــدا ...

بيشتر که گوش دهــي ..

از همــه ي سکوتـــم .. از همــه ي بودنــم ..

يک "آه" مي شنـــوي ...

و بايد بترســي ..

از "آه" مظـلـومـي که فريــاد رسـي جز خـدا ندارد...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:40
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بی عشق زیستن را جز نیستی چه نام است
یعنی اگر نباشی کار دلم تمام است


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:24
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی …
یادی …
نگاهی …
پیامی …
سلامی …
لنگه کفشی پرت کن ، دلمون گرفت !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 10:37
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ