یافتن پست: #دل

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 00:35
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 00:07
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دلم اینجا تنگ است دلم اینجا سرد است فصلها بی معنی اسمان بی رنگ است سرد سرد است اینجا باز کن پنجره را باز کن چشمت را گرم کن جان مراااااااااا!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 23:53
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
این روزها دلگــــــــــــــــــــــــــــــیر باشی سگش شرف دارد تا دل ،گیـــــــــــــــــــــــــر!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 23:47
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 23:40
+3
be to che???!!
be to che???!!
يه دخترايي هستن تيــپ نمي زنن ولي متفاوتــن



هيچ وقت مشـــــروب نمي خورن



ولي به ياد عشقـــشون زياد قهــوه مي خورن



شـــــــب نمي تونن تنهايي تو خيابـون يك ساعت رانندگي كنن



قــدم بزنن يا سيگـار بكشن



ولي همون ساعت مي تونن تنــــها بشينن



و يه تــرانه رو ده بار گوش بدن



عطراي تلخ و مردونه رو دوســـت دارن چون اين عطــرا



بوي يه مــرد رو يادشون مي آره



يه هيـچـــكي اعتماد ندارن



هيچ حـــــسي به اطرافيانشون ندارن



هيچ وقت از تـــــه دل نمي خندن



حتي لبخنــــدشونم بي رمق و كم رنـگه



چشماي اين دخـتـــــــرا زيباست ولي هيچ وقت زيبا نگات نمي كنن



با اينا نميشه درد و دل كرد



چون تو دلــــشون جايي براي زخم جديد نمونده



وقتي بهشون بگي دوســـتت دارم



با تعجب نـگات مي كنن


اين دخترا همـــــونايي هستن كه



ديگه هيــــچ وقت به دست نمي يان



يه بــــــــار رفتن



و ديگه هيــــچ وقــــــــت



به خاطر هيــچ كســـــي بر نمي گردن



اين دخترا دردي به وسعت تمــــــــام دنيا رو تحمل مي كنن



بهشون نزديك نشين



خواهشا . . .



شما دركشون نمي كنيد !



زياد زجر كشيدن



تنهاشون بزاريد . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 21:00
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینـــــ روزها انقدر شکستهــ امـــ

کهــــ دلمــــ دستـــــ بهـــ عصا راهـــ میرود....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 19:55
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ادمها که عوض می شوند,از سلام و شب بخیرشان می شود فهمید.
از حرف ها و نگاه ها,از گودال های عمیقی که بین خودشان وتو می کنند و درونش را پر از دلیل می کنند.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 19:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین…

فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها…

هرگز تبرئه ای نیست…

آنکه را که چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد …

.

.

.

برای خیانت ، هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !

.

.

.

ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم …

من ، تو و رقیبم

من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت …

.

.

.

بی وفایی کن وفایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 19:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرق نمیکنه چقدر ادم دورت باشه وقتی کسی دلتنگیت رو درک نکنه تنهای تنهایی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 19:18
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ