چقدر تازگی دارد برایـــــــم روزهایی که به امید آمــــــــدن کسی دلخــــــــوش نیســــــــتم ! و شبهایی که از نیامدنـــــــش دلگیر نمی شــــــوم ! *.... بی کســــــی هم عالمـــــــــی دارد ...*
دلم ارامش میخاهد. به اندازه خوردن ی فنجان چای کوتاه باشدیا به اندازه قدم زدن روی سنگفرش پیاده رو طولانی فرق نمیکند..... فقط ان لحظه را میخاهم که تمام سلول های بدنم اروم میشوند.