یافتن پست: #دل

nazli
nazli
 چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار

دلتنگيهايم قدم بزنم

در اين خيابان

كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست

...نه آقايان:

مسير من با شما يكي نيست

از سرعت خود نكاهيد

من آداب دلبري را نمي دانم
آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/07/4 - 17:47]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 00:05
+10
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 22:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:33
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــــــرگـــــرد

و زمـــــان را غــــافـــــلـــگیـــــر کـــــــــن

مــــــن بـــا تـــک تـــک ثـــانــــیــــه هـــا شــــرط بــــســــتــه ام

تو یادت نیست

اما من خوب به خاطر دارم

که برای داشتنت دلی را به دریا زدم

که از آب واهمه داشت.......

برگرد.................
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایـــــــــــــا...آغوشت را امشب به من می בهـــــے ؟

برایِ گفتــن چیزے نــدارم اما برایِ شنفتنِ حرفهاے تو گوش بسیار . .

می شود من بغض کنمـــ تو بگویــے : مگر خدایت نباشــد که تو اینگونهــ بغض کنــے. .

می شوב من بگویم خدایا ؟تو بگویــــے: جانِ دل . .

می شود بیایــــے؟!!!

جاییــــــــــــــــــــــ که من گم شده امـــــــــــ خیلی دور نیستـــــــ

همین نقطه ای استــــــــ که ایستاده امـــــ.....!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:17
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ