یافتن پست: #دل

nazli
nazli
در CARLO
نمى دانم چه رابطه ایست ؟

بین نبودنت با رنگ ها

دلتنگ تو که میشوم

زندگى ام سیاه مى شود !

 
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 23:52
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"تو" که رفتی،

و من ماندم و خوابهایی معطل،

دلی دست دوم

و غمی دست اول و داغ و نو...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 21:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 21:10
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
متن آهنگ عشق یعنی شکستن


از تو باید می گذشتم ولی افسوس نتونستم تو عروسک بودی و من آخر قسه دونستم تو وجود خالی تو جز دروغ هیچی ندیدم کاش میشد به این حقیقت پبش از این ها میرسیدم........ میرسیدم
از تو باید می گذشتم ولی افسوس نتونستم تو عروسک بودی و من آخر قسه دونستم تو وجود خالی تو جز دروغ هیچی ندیدم کاش میشد به این حقیقت پبش از این ها میرسیدم........ میرسیدم   

سوختم و سوختم و سوختم هرچی داشتم به پات باختم کاش تور را از روز اول مثل امروز می شناختم آخه عشق یعنی دل شکستن عاشقانه سر سپردن دل سپردن به سراب در سکوت خیش مردن

یه روزی یه روزگاری حرف بین ما نگاه بود عشق را نقاشی کردیم نقش ما خورشید و ماه بود بعد از اون واژه نوشتیم جملمون ستاره چین بود مثل دریا آبی بودیم معنی زندگی این بود زندگی این بود
یه روزی یه روزگاری حرف بین ما نگاه بود عشق را نقاشی کردیم نقش ما خورشید و ماه بود بعد از اون واژه نوشتیم جملمون ستاره چین بود مثل دریا آبی بودیم معنی زندگی این بود زندگی این بود


سوختم و سوختم و سوختم هرچی داشتم به پات باختم کاش تور را از روز اول مثل امروز می شناختم آخه عشق یعنی دل شکستن عاشقانه سر سپردن دل سپردن به سراب در سکوت خیش مردن


یه روزی یه روزگاری حرف بین ما نگاه بود عشق را نقاشی کردیم نقش ما خورشید و ماه بود بعد سوختم و سوختم و سوختم هرچی داشتم به پات باختم کاش تور را از روز اول مثل امروز می شناختم آخه عشق یعنی دل شکستن عاشقانه سر سپردن دل سپردن به سراب.............

سوختم و سوختم و سوختم هرچی داشتم به پات باختم کاش تور را از روز اول مثل امروز می شناختم آخه عشق یعنی دل شکستن عاشقانه سر سپردن دل سپردن به سراب در سکوت خیش مردن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 20:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وای ؛ باران باران

شیشه ی پنجره را بَاران شست.

از دل من اما ،

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ.

می پرد مرغ نگاهم تا دور

وای باران باران

پرمرغان نگاهم را شست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 20:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینجـــا بـه مـَرز بـی تـَفـاوُتـی هـا رسیـده ام

دلـَــم را دیگــر هیـــچ نمـی لرزانــد!!

در مـَـن دلهـُــره….

در مـَـن تـــرس….

در مـَـن “احســآس مُــرده است” !!

ایـن روزهـآ بــی خـیـآل خیـالـَم شـُده ام

مـُنتظرَم دنــیـا تـَمـام شـَود…!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 20:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی ها را هرچقدر هـم که بــــخواهی،
" تــــــــــــــــــمام" نـــــــــــــــــــــمی شوند … !!!
هــــــــــمش به آغــــــــــوششان بــــــــــدهکار میمانی !
حضورشان "گــــــــــــــــرم" است ؛ سکوتشان خالی مــــــــــیکند دل ِآدم را …
آرامش ِ صـــــــــــــــــــــدایشان را کــــــــــــــــــــم می آوری !
هر دم هر لحظه "کـــــــــــــــــم" مـــــــی آوریشان …
و اینجا مـــــــــــــــــــــــن کـــــــــــــــــم دارمـــــــــــــت ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 20:20
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 20:06
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 19:44
+3
saeed
saeed

اگر دلت گرفت...



 سکوت کن...



این روزها هیچکس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!



دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 15:49
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ