*elnaz* *
امشبم گذشت من ندیدمت.چشم ب راهتم تا رسیدنت.امشبم گذشت حاله من بده..دل بریدنو یاد من نده...دنبالت میام با یه چتر خیس...رد پای تو..روی جاده نیست..از کدوم مسیر رد شدی گلم..بی تو هر نفس غصه میخورم.تو چه راحتی من ازت جدا..همه چیزمی چی ازت بخوام...........................
♥ نگار ♥
دیشب بابابزرگ و مامان بزرگمو بردیم فرودگاه بدرقه کنیم که برن مکه ، هواپیما تاخیر داشت !
مامان بزرگم نگران بود ، عموم میاد دلداریش بده میگه :
این چیزا عادیه ، تاخیر داره ، نقص فنی پیدا میکنه ، سقوط میکنه ، نگران نباش !