یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه جوری ازت دل بکنم نمیشه
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/06/27 - 16:24]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 16:19
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است دلم برای رفیقان با وفا تنگ است .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 12:25
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﻓﻘﻂ ﻳﻪ ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﻏﻴﺒﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭ ﺣﺮﻑ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ ﺍﺧﺮﺷﻢ ﻣﻴﮕﻪ ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭼﻪ،ﻣﺎ ﺑﻪ ﻛﺴﻲ ﻛﺎﺭﻱ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ ﻫﺮﻛﻲ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺯﻧﺪﮔﻲﻣﯿﮑﻨﻪ ! {-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 12:21
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
شرم دارم به مادرم بگویم ... آنکه بخاطرش دلت را شکستم ... دلم را شکست ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 01:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شنیده بودم “ پا ” ، “ قلب دوم ” است . . .
اماباور نداشتم !
تا آن زمان که فهمیدم
وقتی دل ماندن ندارم
پای ایستادن هم نیست !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حــــواست بـہ دلتــ باشد . . .
آن را هـــر جایــــے نگــذار!
ایــن روزهــــــا دل را میــدزدند . . .
بــعد ڪہ بہ دردشـــان نـخــورد
جـای صـــندوق پـستـــ آنــــرا در سطل آشـــــغال مے اندازند !
و تــو خوبــ مـیـــــدانے دلے که اَلمثنے شد!
دیــگر دِلــــ نمـیشود..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلــم پاییـــز میخواهد

ترجیحا مــهر ماه

باران هم بــبارد و تـنهـــایى

دلــم قدم زدن میخواهد

از ایـــنجا تا جایی بی انتـــها

تا جایى كه توانی براى ادامه نـــماند

تا اوج لـــمس رنگ بـرگ ها

تا نهـــایت استـشمام خوشبـوتـــــرین عطـر جهــان

لا به لاى درختان نیــمه برهنه ى نــم خورده ...

دلــم بدجـور بــــى تاب پاییــــز است

فصـل مـــن ...

زودتــــــــر بیـــا
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزگارا :تو اگر سخت به من میگیری،
با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،
گرچه دلگیرتر از دیروزم،
گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،
لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست
زندگی باید کرد ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برای بودن,



گاهی لازم است كه نباشی!



شاید نبودنت, بودنت را به خاطر آورد...



اما دور نباش....



دوری همیشه دلتنگی نمی آورد....



فراموشی همان نزدیكیهاست !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:32
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی....

راهی برای رفتن

نفسی برای بریدن

کوله بارم بردوش

مسافر میشوم گاهی....

عشقی برای خواندن

بغضی برای شکفتن

خاطراتم در دست

بازیچه میشوم گاهی....

نگاهی در راه

اعتمادی پر پر

پاهایم خسته

هوایی میشوم گاهی....

فکرهایی کوتاه

صبری طولانی

صدایی در باد

زمستان میشوم گاهی....

روزهای رفته

ماه های مانده

تقویمم بی تاب

دلتنگ میشود گاهی....

جای پایی سرد

رد پایی گنگ

در این سایه ی تنهایی

چه بی رنگ میشوم گاهی.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:28
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ