یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آری من همانم گدای
پاپتی شهر شما

بر تنم لباس های پینه دار
فرسوده شما

بر دلم هزاران زخم روزگار
ولی خدا داند

هیچ کدام کاری تر نباشد
از زخم نگاه شما

#آزاد#
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 20:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب دو سه کوچه
آن طرف تر دلم را جا گذاشتم
باز چشم بسته
روحم را در قمار عشق گذاشتم
یکی نبود گوشمان را بگیرد
و بگویید آن همه تاوان بس نبود
که دوباره دست بر سر آن
بی وفای زبان باز گذاشتم

#آزاد#
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 20:26
+1
saeed
saeed
از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ،

از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ،

نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم.

از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ،

این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست!

میروم تا آرام باشی ، تا از شر من و احساسم راحت باشی ،

میروم تا روزی پشیمان شوی ،حیف احساسات عاشقانه ام بود ،

میروم تا با کسی دیگر همنشین شوی

از تو میگذرم و شک نکن که فراموشت میکنم ،

هر چه شمع و شعله و آتش بود را در قلبم خاموش میکنم ….

نه اندیشیدن به تو فایده دارد ، نه فکر کردن به خاطره هایت ،

حالا آنقدر به دنبالم بیا تا خسته شود پاهایت….

تو لیاقت مرا نداری ، از تو میگذرم تو ارزشی برایم نداری….

کارت شده بود دلشکستن و بی وفایی ،

روز و شب من این شده بود که از تو سوال کنم کجایی؟؟

چرا پاسخی به دل گرفته ام نمیدهی ،

چرا سرد شده ای و مثل آن روزها سراغی از من نمیگیری؟

فکر کرده ای کیستی، برو با همان عاشقان سینه چاکت ،

برو که تو با یک نفر راضی نیستی!

از تو میگذرم بی آنکه تو را ببینم ،

محال است دیگر برگردم ، حتی اگر از غم و غصه بمیرم….

از تو میگذرم و بی خیالت میشوم ،

شک نکن بدون تو از شر هر چه غم در این دنیاست راحت میشوم

اشتباه گرفته ای ، من آن کسی که میخواهی نیستم ،

تا هر چه دلت خواست با دلش بازی کنی ،

میروم تا حتی نتوانی یک لحظه هم نگاهم کنی….

از تو میگذرم بی آنکه لحظه ای برگردم و تو را ببینم ،

یک روز بیا تا حساب تمام بی محبتهایت را از قلب شکسته ام برایت بگیرم….

.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 20:24
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
خسته ام از این دنیا...دلم وسوسه می خواهد برای خوردن یک سیب.......
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:39
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:35
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:21
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:06
+3
بهناز جوجو
بهناز جوجو


یه وقتایی که دلت گرفته : بغض داری ، اروم نیستی ! دلت براش تنگ شده .. حوصله هیچکسو نداری .. به یاد لحظه ای بیفت که اون همه ی بیقراریهای تو رو دید اما… چشماشو بست ور فت


دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:03
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:02
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
آدمیست دیگر... گاهی باید گل بگیرند دلش را...................................
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 18:48
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ