یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه وداعی , چه درد جانکاهی !

چه سفر کردن غم انگیزی .

نه نگاهی چنان که دل می خواست

نه کلام محبت آمیزی !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 15:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 15:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه میگن بارش بارون
من میگم عشق بازی آسمون

رسپینا یعنی پاییز،عاشقم،عاشق پاییز،عاشق بارون،عاشق راه رفتن زیر بارون بدون چتر،چون فقط اونجاست که کسی اشکای آدمو نمی بینه

اهورایی بودن یعنی قلبی بی باک داشتن
قلبی پاک داشتن
یعنی با عشق معنا یافتن
مهربانیم تقدیم به تو که قلبت دریچه عشق است


ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد
که گاهی با ناله ای بغض آلود
بر دیار این دل خسته
اشک می ریزد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 15:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل یک زن تمام دنیای اوست.
شاه دنیایش باش ای مرد….
نه سردرارسپاهی که احساسش رادرهم می شکند!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 14:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 14:32
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 14:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 14:20
+1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
باورت بشودیانه؟ روزی میرسدکه دلت برای هیچکس به اندازه من تنگ نخواهد شد،برای نگاه کردنم، بوسیدنم،خندیدنم، اذیت کردنم،برای تمام لحظاتی که درکنارم داشتی روزی خواهد رسیدکه درحسرت تکراردوباره من خواهی بود.میدانم روزی که نباشم هیچکس تکرارمن نخواهدشد. .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 13:08
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 12:59
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
   هـــــــــــــــر چه میخواهــــــــــــــد دل تنــگـــــــــت....
 

              ســــــــــــــــــاکت..!!!!

 

                  کســــــــــــــی درکــــــــــــــــــ

 

                  نخواهــــــــــــــــدکــــــــــــــــــرد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 12:50
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ