یافتن پست: #دل

شکـــ نکـــــن !

آیــ●ــنده اے خوـاهــم ساختــــ کــه

گذشتـــه ام جلویش زآنــو بـــزند !

قـــرآر نیستــــ مـــن هـــم دلِ کَسِ دیگـــری را بسوزانـَــم !

برعکـــس کســے را کــه وارد زندگـــیم میشود

آنقـــــدر خــــوشـــبـ ♥ــتـــــ میکنــم کـــه

بـــه هر روزے کـــه جاے " او " نیستــــے

بـــه خودتـــــ لعنتـــــ بفرستــــے! !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/06/19 - 12:00
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

سر بزار روی شونه هام   ,   تا بگم آروم از غصه هام تا بگم چی امد به سرم   ،    
رفت چرا نازنین دلبرم
عیش و شراب و مستی ،
کار ما بود
عشق و خدا و هستی ،
یار ما بود
اما شد، رنگ زمستون ,
نو بهار ما
بزم مهر و جنون در دل به پا بود سینه لبریزه از شور ،
از وفا بود
اما غم ، آمد به قلبم ،
ای خدا چرا؟
سوختم ، سوختم من از غم ،
دل او پی یار دیگری بود
که عمر رویای من به سر رسید باختم ،
باختم من به او ، همه ی عمرٍ دلدادگی رو
که غربت به خانه ام سرک کشید

دیدگاه  •   •   •  1392/06/19 - 01:11
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii


Two things give you heartburn fast
be careful!!
one is a sweat too sweet,
the other is a love too much declared.
thus, be very careful!!!


دو تا چیز دل آدمو خیلی زود می زنه
حواست باشه
یکی شیرینی که شیرینیش بیش از اندازه باشه
یکیش هم عشقی که ابراز عشقش بیش از اندازه باشه
پس خیلی مواظب باش.

دیدگاه  •   •   •  1392/06/19 - 00:56
+9
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

مـــات شــدم از رفـتنت !!


 


هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود!



ایـن وســط ، فــقـط یـک دل بـــود ...



کـه دیگــر نـیست !!

دیدگاه  •   •   •  1392/06/19 - 00:41
+6
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

آن روز ها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختن


 


 


این روز ها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند


 


 


آن روزها مال باخته می شدی


 



و این روز ها دلباخته . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/06/19 - 00:35
+4
ساناز
ساناز
کارمـــان به جایــی رســـیده که طـــوری بایـــد دلتنـــگ شـــویم که به کســـی بـــرنخـــورد ..!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/19 - 00:17
+3
AmiR
AmiR
این پیمانو بادلم بستم بعد از رفتنت



آدمها مثل یه کتابب میمونن که تاوقتی تموم نشدن
برای دیگران باارزش هستند
پس مواظب باش که خودت روتندتند برای دیگران
ورق نزنی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/19 - 00:06
+2
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من تو را میسپارم به دل های خسته

تو را میسپارم به مینای مهتاب

تو را میسپارم به دامان دریا


اگر شب نشینم اگر شب شکسته تو را میسپارم به رویای فردا


به شب میسپارم تو را تا نسوزد

خداحافظ عزیز تر از جانم
آخرین ویرایش توسط fingilii در [1392/06/19 - 00:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 23:58
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
به چی میخندی تو؟
به مفهوم غم انگیزجدایی؟
به شکست دل من یابه پیروزی خویش؟
به چی میخندی تو؟
به نگاهم که چه مستانه توراباورکرد؟
یابه افسونگری چشمانت که مراسوخت وخاکستر کرد؟
به چی میخندی تو؟
به دل ساده من میخندی که دیگر هیچ به فکر خود نیست؟
آره خنده دارست بــــــــــــخند
آخرین ویرایش توسط fingilii در [1392/06/18 - 23:34]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 23:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 22:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ