fingliiiiiiii
اینکه عاشقش باشیو ندونه یه دردی داره ،
اینکه عاشقت باشه و تو نخوایشم یه دردی داره ،
اگه بگه عاشقت و خیانت کنه اینم یه درد داره...
ولی خدا نصیب هیچکدومتون نکنه که هر دو عاشق هم باشیدو بدون هم بمیرید ولی تقدیر نخواد کنار هم بمونید...
اینکه بدونی الان که از دلتنگیش گریهات خشک شده اونم داره از دلتنگیت آتیش می گیره
ولی نمی تونید بغل کنید هم دیگرو...
ایشالا هیچوقت دردشو نکشید............
fingliiiiiiii
روزي ميرسدکه در خيال خود,جاي خالي ام را حس کني!
در دلت بابغض بگويي
'کاش اينجا بود'
امامن ديگر به خوابت هم نميايم...
saeed
دلتنگی یعنی هر دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعتتو میبینی!!