یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



بعضــی شب هـا حـال عجیبــی دارم...

یــه دلتنگــی
یــه بغـض

یـه دلـواپسـی بـزرگ
نـه بخـاطـر اینکـه تنهـام...
نـه...

بـه خـاطـر اینـکـه بـریـدم
حتـی از خـودم...
امشــب هــم
مثـل

هـر شــب
از اون شـب هـاست...




دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 17:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 17:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 17:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی پسری که وقتی دل بست
تا آخرش در رو روی همه بست....
كصافط در رو رو خود منم بست :|
روانی درو وا کن منم :| <img src=(" title=":((" />(((((
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ!!! ﻧﻪ ﺩﻟﺘﻨﮓِ ﺗﻮ ...
ﺩﻟﺘﻨﮓِ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﻮﺍﻣﻮ ﺩﺍﺷﺘﯽ ...
ﺩﻟﺘﻨﮓِ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﺑﻮﺩﯼ ...
ﺩﻟﺘﻨﮓِ ﻫﺮ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺷﻨﯿﺪﻥِ ﺻِﺪﺍﺕ ...
ﺩﻟﺘﻨﮓِ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﻮﻧﺪﻧﺖ،ﻓﻘﻂ ﺑﺨﺎﻃﺮِ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻝِ
ﻣﻦ ﮔﺮﻓﺘﻪ ...
ﺩﻟﺘﻨﮓِ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍِﺳﻤَﻤﻮ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﯽ ...
ﺩﯾﺪﯼ؟؟؟ﻣﻦ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﻨﮓِ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﻢ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا یادمه مدرسه اخرین روز مدرسه یه اسپیكر بزرگ بردم مدرسه سر كلاس دبیر زیست آمادش كردم. طبق معمول داشت نصایح آخر سالو میگفت منم اسپیكرو روشن كردم....... حالا: هله دان دانه هله دان دانه دان دان دانه دبیر داشت دفترشو گاز میزد مام صندلیا رو. خدا خیرش بده اسپیكرو كه نگرفت هیچ كلیم وسط كلاس رقصیدیم
من:D
بچه ها:)))))))))
معلم:{)
امید جهان<img src=(" title=":((" />((((((
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:07
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ