یافتن پست: #دل

fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

زنی که راه میرود بغض میکند و سیگار میکشد

جنسی زنانه با دردی مردانه دارد

مردی که گوشه ئی کز میکند اشک میریزد و سیگار میکشد

... جنسی مردانه با زخمی زنانه دارد

هر چیزی که سر جای خودش نیست و بیشتر میلنگد

بیشترتر دل آدم را چنگ میزند

دقت کنی کسانی که کلاهشان را کج میگذارند

جذابترند....

تقدیم به همه پاتوقییای گل {-35-}{-35-}{-35-}

دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 20:58
+4
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

  دل اگه تنها نبود جا برای مهمون نمیذاشت ، کوه اگه عاشق نبود ، سر به بیابون نمیذاشت . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 20:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 17:56
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

آدمی در آغوش خدا غمی نداشت …

پیش خدا حسرت هیچ بیش و کم نداشت …

دل از خدا برید و در زمین نشست …

چند بار عاشق شد و دلش شکست …

به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود …

یادش اومد یک روز دل خدارو شکسته بود
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 17:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چشم هاتو وقتی نمیبینم
تنها میشینم و غمگینم
دوست دارم عطر نفس هاتو
آروم میگیره دلم با تو
هر شب به عشق تو بیدارم
قدر یه دنیا دوست دارم
هیچ موقع نذار که تنها شم
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگاهت کنم آخه دست خودم نیست
عشقت بستس به دل و جونم
باور کن بی تو نمیتونم
حتی با فکر تو هم شادم
هیچ موقع نمیری از یادم...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 15:58
+2
behzadsadeghi
behzadsadeghi
زندگی خیلی بی رحمه  …                                                                                                                                                                                                                                                                          دیروز نزدیک بود برم زیر یه ماشین مدل پایین{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 14:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 13:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 13:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفته بودی درد دل کن گــــــــــاه با هم صحبتی

کو رفیق راز داری؟ کــــــــــــــو دل پرطاقتی؟

شمع وقتی داستانم را شنید آتش گـــــــــرفت

شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتـــــــــــی

تا نسیم از شرح عشقم باخبر شد، مست شد

غنچه‌ای در باغ پرپر شد ولی کــــــــو غیرتی؟

گریه می‌کردم که زاهد در قنوتم خیره مــــــــاند

دور باد از خرمن ایمان عــــــــــــــــــــاشق آفتی

روزهایم را یکایک دیدم و دیـــــــــــــــدن نداشت

کاش بر آیینه بنشیند غبار حســـــــــــــــــــرتی

بس‌که دامان بهاران گل به گل پژمرده شــــــــد

باغبان دیگر به فروردین ندارد رغبتــــــــــــــی

من کجا و جرئت بوسیدن لبهای تـــــــــــــــــــو

آبرویم را خ[!] عاقبت با تهمتـــــــــــــــــــــی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 12:41
+3
nazli
nazli

تنت در آغوش کسي و دلت پيش ديگري هزار خطبه هم که بخوانند خيانت است


دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 01:33
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ