saeed
دلم تنگ است. پرواز میخواهم. تا کجایش را نمیدانم. از زمین بیزارم
♥ نگار ♥
این تکرار ســــــــــــــــــــاعــــــــــتــــــــها
از این بیهوده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــودنها
از این بــــــــــــــــــــــــــــــــــی تاب ماندنها
از این تردیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدها
نیرنگها
شکها
خیانتها
از این رنگین کمان سرد آدمها
و از این مرگ باورها و رویاها
پریشانم …
دلم پرواز میخواهد
♥ نگار ♥
دختـــــ♥ـــــر که باشی...
هزار بار هم که بگوید:
دوستـــــــــــــــــــــت دارد...!!
بازهم خواهی پرسی:
دوستــــــــــــــــم داری....؟
و ته دلـــــــــت همیشه خواهد لرزید.......!!
دختر که باشی هرچقدرهم که زیبــ♥ــا باشی
نگران زیبـــاترهایی میشوی که شاید عاشــقش شوند.....!!
هروقت که صدایت میکند:خوشــــ♥ـــــگلم!!!
خدا را شکر میکنی که درچشمان او زیبایی ...!!
دســـــــت خودت نیست...
دختـــــ♥ـــــر که باشی.....
همه ی دیوانــــ♥ــــگی های عالم را بــــــ♥ـــلدی......!