یافتن پست: #دل

ar8qf4min
ar8qf4min
تو می روی و باز نمیگردی،
اما چیزی که میماند..
یک بوسه!
یک بغض لعنتی!
یک آه!
و یک سوال بی جواب:
هنوز گاهی دلت برای لبهام تنگ می شود؟؟
چه مهربان بودی وقتی دروغ می گفتی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 11:33
+5
ar8qf4min
ar8qf4min
ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﺎﺳﺖ ﺑﺮﻡ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ، ﺣﺎﻻ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻢ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﺎﺩ ﺑﺮﻡ ﺑﻪ ﺑﭽﮕﯽ) :ﻧﺎﺟﻮﺭ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮕﻪ ﺑﭽﮕﯿﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 11:22
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 01:16
+2
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 00:18
+9
AmiR
AmiR

باز هم شب شدو  و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو  چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار….شب به خیر

شب خیر دوستان گلم
توی دنیا فقط شمارو دارم
شما تنهام نذارین
{-35-}


دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 00:08
+5
xroyal54
xroyal54

دلــگيرم از دنيــــا و روزگــــارش از بــي كسـي هــــا و سكــوت هــــا ايــن منــم كـــه اينگــونـه خســتـه ام منــي كـــه همـيشــه خــوب بــودم و خنــدان منــي كـــه خنـــده هـــايم مثـــالي بـــود بــه مثــال ضـرب المثــل نمــي تــواني بفــهمـي و البــته عجيــب هــم نيـســت بــــرايـم چـــون “تـــــو” ، “مــــن” نيســـتـي پـــس لطــفا قضـــاوتـم نكــــن …
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 23:53
+9
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 23:47
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO

من برای تو افسانه ای مختومه ام


یک صدای ممتد که دیگر دل آویزت نیست


من سایه ای همواره ام


نه نگاهی دارم


نه خطی


نه رنگی


نه حتی حرفی که دلی بلرزاند


من خاطره ای هستم


از عشقی نخ نما شده


که به یاد آوردنش نمی‌ارزد


دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 23:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست...

باید بنیشینی و نظاره کنی ...

اما "مرکــــــــــــــــز" را که درست انتخاب کرده باشی، "دلت قرص باشد"...

دیگر هر چه می خواهد بچرخد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 21:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 21:15
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ