یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساز دلت
ساز دلت که کوک نباشد …
فرقی نمی کند کجا باشی !
سرزمین مادری ؛ یا خانه پدری
هر دو یک رنگ دارد،
رنگ دلتنگی...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:02
+3
sajad258
sajad258
در آغوش که سر کردی
در آن شبها که یارت بود
که چشمم تا سپیده دم
به دل در انتظارت بود
به تو عمری وفا کردم
دریغا بی وفا بودی
چه شبها بی تو سر کردم
تو آن شبها کجا بودی؟
دلم را بردی و رفتی
برو عاشق مرا کم نیست
تو شمع بزم اغیاری
دلم در تاب این غم نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 15:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گلوی آدم را باید گاهی بتراشند . . .

تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود !

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است !

دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 15:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلگیرم از همه دوست داشتن هایی که گفتی ... ولی نداشتی … !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 15:27
+2
nanaz
nanaz

چه معادله سختی ست


باشی و نباشی
دل نداشته باشی و دل بدهی
حتی انیشتین هم به حال مسئله های زندگی ام مکث می کند
چقدر سخت است بی تو بودن وباتو بودن
وچقدر گنگ است زندگی
زمانی که هستی و نیستی
انیشتین هم انگار با بی نهایت من پوچ می شود...

 

دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 14:05
+5
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 14:01
+4
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 13:44
+4
ar8qf4min
ar8qf4min
دلتنگی فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که
اسمشان را نمی دانیم
و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 11:41
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ