یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معادله
انسان = خوردن + خوابیدن + کارکردن + لذت بردن
خر = خوردن + خوابیدن
بنابراین :
انسان = خر + کارکردن + لذت بردن
بنابراین :
انسان – لذت بردن = خر + کارکردن
به معنای دیگر :
انسان بدون لذت بردن = خری که کار می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عشق آمدی سیمین زدی
دینی ز نو بر دین زدی
برد است دلم بر آسمان
ای آسمان سیمین زدی
ای کهکشان عاشقان
بر جان ما دیرین زدی
تو آتش عشق منی
تو آتشی برزین زدی " برزین =سوزنده"
ما در درونش سوختیم
یار از درون شیرین زدی
شعر از مسلم صفائیانی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..

یکی ک بهش اعتماد داری ..

بهت اعتماد داره ..

از دلتنگی هاش برات میگه ..

از دلتنگی هات براش میگی ..

آروم میشه .. آروم میشی ..

حسی ک هیچوقت ب تنفر تبدیل نمیشه ..

این حس مثل قطره های بارون پاکه ..!!

همچین آدمی رو تو زندگیتون دارین؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چــِہ “ شُورے ” میزنـَد دلَـمـ وَقتے …


درچشمــ ِ دیگرآن


انقَــدر “ شیریــن ” میـشَوے !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آری از پشت کوه آمده ام !!!

چه میدانستم این ور کوه باید برای ثروت حرام خورد

برای عشق خیانت کرد

برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد

برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند

وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم

می گویند: از پشت کوه آمده...

ترجیح میدهم به پشت کوه برگردم

و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگها باشد !

تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گویی تمام نمی شود...

تمام نمی شود

قمار بی برنده ی نگاه تو

و من

تا همیشه در شکست نا امید درد

ومن ...

تا همیشه خسته ی سکوت تو...

ای پناه آسمانی شب و ستاره ها

مرا به رنگ سرد خانه ات پناه باش

بیا قمار دلشکسته ی مرا گواه باش!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچگاه دلت را به روزگار مسپار که دریایی از ناامیدی هست ...
دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پنجره وقت دارد
چشم در چشم
كوچه بگشاید..
صندلی وقت دارد
زیر پای میز بنشیند ..
ساعت وقت دارد بر در و دیوار تكیه كند..
برای من و این چای دم كشیده اما
بختی نیست ....
كدر می شویم اگر تو نیایی.....
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه

غم تودلت نباشه !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 15:23
+2
nanaz
nanaz
سخت است
سخت است درک کردن دختری که غم هایش را خودش میداندودلش
که همه تنها لبخندهایش را میبینند
که حسرت میخورند بخاطرشادبودنش
بخاطرخنده هایش
وهیچکس جزهمان دخترنمیداندچقدرتنهاست
که چقدر میترسد
ازباختن
ازاعتمادِبی حاصلش
ازیخ زدن احساس وقلبش
اززندگی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 02:03
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ