یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی دل هایی که واسه هم پرپر میزنن اما همیشه سرنوشت پراشونو قیچی میکنه ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:56
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اینجا بس دلم تنگ است !

و هر سازی که می بینم

بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی‌برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هر کجا

آیا همین رنگ است ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:55
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز هم دلم تنگ میشود


برای محض حرف زدنت...


و برای تكیه كلام هایت...


كه نمیدانستی فقط كلام تو نبود


من هم به آنها تكیه داده بودم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:51
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد من این نیست که "او"عاشق نیست...!!!
دردم این نیست که "معشوقم"از عشق تهی ست..!!!!
دردم این است
که با دیدن این سردی ها
من چرا"دل"بستم...؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمــ بایـد یــڪے رو داشتــہ باشـــہ (!)

وقتـے دلش گرفتــہ بہش زنگ بزنــہ . . .

و براش پشت گــوشے آهنگ بذاره ...

یــڪے ڪــہ وقتــے نباشـہ ، دلشــوره بگیرے.

یــڪے ڪـہ نبـودنش بشه دلیل غمباد ِعصرهاے پاییزے (!)

یــڪے ڪـہ نفســہـاش تنـہـا دلیل نفس ڪشیـدنت بشـــہ

اونقـدر ڪــہ وقتے نیست ، نفست بنـد بیاد …

اصلا" بایـد یــڪے باشـہ وقتے میگے دلم گرفتــہ ،

بگــہ قربوלּ دل گرفتــہ ات . . . / .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها حسی دارم آمیخته با دلتنگی . . .
کم می آورم ، بازوانی می خواهم که تنگ در برم بگیرند ، اما نه هر بازوانی ، فقط حصار آغوش تو . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخـــه ایـــن چـــه دلداری دادنـــیـــه؟
* لیـــاقـــتـــت رو نـــداشـــتـــه *
چـــنـــد نـــفـــر لـــیـــاقـــت مـــارو نـــداشـــتن خـــو!
یـــعـــنی انـــقـــد مـــا خـــفـــنـــیـــم!!!!!!؟ :I
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم تو را میخواهد....!  گــریان شده دلـــــم…. همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز...  پا به زمین می‌کـــوبد… تــــو را میـــخواهد… فقط  “تــــــــــ♥ــــــــو" را !!! ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دراز میکشم ،

خیره میشوم به سقف ،

حسرتها را میشمارم :

یک ..، دو ..، ....... هـــــزار !

نگاهم ، هراسان می بلعد باران همیشگی اش را

و باز در ، دل خفه میشود

فریاد بغضی که بوی کهنگی گرفته است ..!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در این شهر مردانی را دیدم كه ادعای دوست داشتنت را كردند

در این شهر مردانی را دیدم كه در ظاهر با توبودن ودردرون باكسی دیگر

در این شهر پسركی را دیدم كه اشك ریخت ولی ندانست برای چی

در این شهر دخترانی را دیدم كه فریبنده دلهان

در این شهر دخترانی را دیدم كه به آنها ننگ بی احساسی زدند

در این شهر چقدر تنها دیدم

در این شهر دیگر عـــشــــــــــــــــــــق مرده است......
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:07
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ