یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی مواظب باش!!
اگه با شنیدن صداش دلت لرزید...
اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی...
دیگه تمومه...!!
اون شده همه ی دنیات...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 16:16
+2
nanaz
nanaz
گاهی دلت می شود همانند دیواری سفید ،
در دستان کودکی خودکار به دست ،
که تنها چند خط درهم و مبهم می کشد ،
و البته عمیق . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 15:27
+4
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 15:20
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 14:52
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
تو دوری از برم دل بردرم نیست

هوای دیگری اندر سرم نیست

به جان دلبرم کز هر دو عالم

تمنای دگر جز دلبرم نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:46
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دلگشا بی یار زندان بلا است

هرکجا یار است آنجا دلگشا است

خوشتر از هر دو جهان آنجا بود

که مرا با تو سر سودا بود
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کل دنیا را هم که داشته باشی ...

باز هم دلت می خواهد ...

بعضی وقت ها ... فقط بعضی وقت ها ...

برای یک لحظه هم که شده ...

همه ی دنیای یک نفر باشی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گـفــت: دُعــا کـنـی می آیـــد ...
گــفــتم: آنــکــه بــا دعـایــی بـیـایــد بــه نـفـریـنـی مـیــــرود ... خـواسـتــی بــیــایــی بــا دُعــا نـیــا ...
بــا دل بـیــا ... بــا دل . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انگشتت فقط جای یک حلقه دارد,
دلت را دست به دست میکنی برای چه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ
ﺩﻟﺘﻨﮕﺸﯽ
ﻣﯿﺮﯼ ﻋﮑﺴﺸﻮ ﻣﯿﺎﺭﯼ
ﻭ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺵ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﻭ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ "ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ"
ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺕ ﻫﺎﻟﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺍﺷﮏ
ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ ﺷﻪ ...
ﺍﻭﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺭﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ...
ﺍﻭﻥ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ... ﺍﻭﻥ ﺍﺷﮑﺎﺭﻭ ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:59
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ