یافتن پست: #دل

be to che???!!
be to che???!!

اي كساني كه مامور دفن من هستيد ومرا به گورستان ميبريد..


اي كاش ميدانستم اولين كسي كه برسر قبر من مي آيد وآخرين كسي كه مرافراموش ميكند كيست..


پارچه سياهب روي تابوتم بگذاريد تاهمه بدانند كه من بخت سياه بوده ام..


چشم هايم راباز بگذاريد تاهمه بدانند چشم انتظار بوده ام..


دست هايم راباز بگذاريد تاهمه بدانن دست ازنياز رفته ام..


وقطره اي اشك ازگونه هايم بريزيد تاهمه بدانند اشك حسرت ريخته ام..


برگي از دفترخاطراتم را به همه نشان دهيد تاهمه بدانن ناكام مرده ام..


برروي قبرم غالب يخي بگذاريد تابا اولين طلوع نورخورشيد اول به جاي پدرم و دوم به جاي معشوقم اشك بريزد و برسر قبرم بنويسيد:


آرزو به دل گشته دراين كلبه خاموش..


او زاده غم بود زغمهاي جهان گشته فراموش..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 20:02
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دوباره نام تو بردم دلم بهانه گرفت ولیک داد خود از گریه ی شبانه گرفت ...


دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 18:50
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دلم برای یواشکی ها مان تنگ شده !!! و برای بوسه های پشت گوشی!! و با صدای آهسته گفتن "دوستت دارم " !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 18:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود
شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر
مهربانی حاکم کل مناطق می شود
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 18:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آرام باش!
توخدا را داری
آن حقیقت، آن یگانه، آن هوادارشبانه
آرام باش
توخدا را داری
آن معبود،آن پاكی،آن همه خوبی واحساس وبهار را داری
آرام باش
توخدا را داری
پس نگو تنهایم، پس نگو ، بی یاور و بی یارم
توخدا را داری
یعنی عشق، معبود، سنگ صبوردل من ،دل تو،
پس خموش
ماخدا را داریم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 17:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی برای کشتن کسی که توی دلت زنده س باید هزار بار بمیری ........
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 17:48
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم شور میزند نكند این شبها كسی تورا...ارزو كند"نكند دعایش مستجاب شود...بی تو میمیرم:-*
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 17:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد من این نیست که "او"عاشق نیست...!!!
دردم این نیست که "معشوقم"از عشق تهی ست..!!!!
دردم این است
که با دیدن این سردی ها
من چرا"دل"بستم...؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 17:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلـــــم از میـــآن این همـــه آدم
یــــــک مـــــرد میخــــوآهد
که آغــــــــــوشش فقط انـــدازه ی خـــودم بـــآشد
خــــــدآیا...
کــــــآش وقتــی داشتـــــی آدمهــآ را می آفــــــ[!]
آغوش ِ هـــــر آدمی فقط قــــد ِ حـــــــوآیِ خـــودش بـــود.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 16:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حرف هایی هست
بدجور دل میشکنند
بدجور دل می سوزانند
بدجور خراب میکنند
حرفهایی از
نزدیکترین کسانت !
از عزیزترین کسانت
گاهی دلت میخواهد
نزدیک ترین ، آنقدر عزیز نبود
یا اگر بود
کمی بیشـتر
حواسش
به تاثیر ِحرفهایش بود ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 16:54
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ