یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زندگی همانند پانتومیم است ....

حرف دلت را به زبان بیاوری ... !!!


باختی ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند
نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.تو کجایی سهراب ، آب را گل کردند
چشم ها بستند و چه با دل کردند
وای سهراب کجایی آخر ؟ زخم ها بر دل کردند
خون به چشمان شقایق کردند
تو کجایی سهراب که همین نزدیکی عشق را دار زدند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره نوشته : باید دامپزشك باشی تا بفهمی بعضیا چشونه !
كامنت گذاشتم : چت شده ؟
بلاكـم كرد :| :|
آیــــا بی دلیل بلاك كردن دامپزشكان كـار خوبیست ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:42
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


فرقـے نمـے کند !! بگویم و بدانـے ...! یا ... نگویم و بدانـے..! فاصله دورت نمی کند ...!!! در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...! جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.: دلــــــــــــــم


دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 16:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعایت می کنم، روزی بفهمی

گرچه دوری از خدا، اما خدایت با تو نزدیک است

دعایت می کنم، روزی دلت بی کینه باشد، بی حسد

با عشق، بدانی جای او در سینه های پاک ما پیداست

شبانگاهی، تو هم با عشق با نجوا

بخوانی خالق خود را

اذان صبحگاهی، سینه ات را پر کند از نور

ببوسی سجده گاه خالق خود را

دعایت می کنم، روزی خودت را گم کنی

پیدا شوی در او

دو دست خالیت را پرکنی از حاجت و

با او بگویی:

بی تو این معنای بودن، سخت بی معناست...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 02:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻴﺪ " ﺟﻦ ﻫﺎ" ﻋﻼﻗﻪ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﻪ شبها وقتی شما خوابید رو صندلی ها یا مبلهای دور ورتون بشینن و تا صبح نگاتون کنن:|
.
ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻴﺪ " ﺟﻦ ﻫﺎ" ﻋﻼﻗﻪ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﻪ شبهاﺍز زیر تخت وقتی می خواید برید آب بخورید یا دستشویی پاتون و بگیرن :|
.
ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻴﺪ " ﺟﻦ ﻫﺎ" ﻋﻼﻗﻪ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﻪ ﺍﺯ
ﮔﻮﺷﻪ ﺑﺎﻻﻱ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺳﺮﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﻮﺭﺏ ﺟﻠﻮ
ﺑﻴﺎﻭﺭﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻛﻨﻨﺪ؟ | |:
عمه بیا بچه ها کارت دارن...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 02:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

" دل♥ "

تنهــــا عضــــوی اســــت کــــه ,

بــــا " نگــــاه " لمــــس می شــــود .......!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 01:27
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
بی عشق سر مکن که دلت پیر می شود

گاهی نفس به تیزی شمشیر می شود

از هرچه زندگیست دلت سیر می شود

گویی به خواب بود جوانیمان گذشت

گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

کاری ندارم آنکه کجایی چه می کنی

بی عشق سر مکن که دلت پیر می شود
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 01:07
+8
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دل خوشم با غزلی تازه، همینم کافیست
تو مرا باز رساندی به یقینم کافیست
قانعم ، بیشتر ازاین چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافیست
گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 00:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ