یافتن پست: #دل

be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 18:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلت كه گرفته باشد...

شادترین آهنگ ها، برایت روضه خوانی میكنند

شلوغترین مكانها، تنهایی ات را به رُخَت می كشند

و شادترین روزها، برای تو غمگین ترین روزهاست

دلت كه گرفته باشد...

نقض میشود همه ی قانون ها

دل كجـــا... قانون كجـــا

مدتها طول میكشد تا خاك بگیرد خاطره های رنگارنگ

میگذاری تار شود این خاطره ها

اما یك خواب ِ ناغافل، گرد و خاك تمام خاطره ها را می گیرد !!

میشود مثل روز ِ اول

میشود خاطره های ناب

زخمها تازه میشود باز ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 18:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایییش این جور نیست؟
الان تو ذهن بچه های ورودی 92 ای اینه که...
آره الان میریم اونجا 7 ترم تموم میکنیم با معدل بالا 17!!!
مام همین تفکر و داشتیم الان مبنای تفکرمون (ان شاء الله از ترم) بعده!!:D
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 18:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه مــُــدل خودآزاری هست که آدم عاشق کسی میشه که نمیتونه کوچکترین ارتباطی باهاش داشه باشه ! :|:D
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 18:02
+3
saman
saman
باز کن پنجره ها را که نسیم

روز میلاد اقاقی هارا،


جشن می گیرد،


و بهار،


روی هر شاخه کنار هر برگ،


 شمع روشن کرده است


*


همه ی چلچله ها برگشتند:


وطراوت را فریاد زدند،


کوچه یکارچه آواز شدست،


ودرخت گیلاس


هدیه ی جشن اقاقی ها را


گل به دامن کرده است


*


باز کن پنجره ها را، ای دوست،


هیچ یادت هست؟


که زمین را عطشی وحشی سوخت؟


برگ ها پژمردند؟


تشنگی باجگر خاک چه کرد؟


*


هیچ یادت هست؟


توی تاریکی شب های بلند،


سیلی سرما با تاک چه کرد؟


باسروسینه ی گل های سپید،


نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟


هیچ یادت هست؟


*


حالیا معجزه باران را باور کن،


و سخاوت را در چشم چمنزار ببین،


ومحبت را در روح نسیم،


که در این کوچه تنگ،


با همین دست تهی،


روز میلاد اقاقی ها را،جشن می گیرد.


*


خاک،جان یافته است


تو چرا سنگ شدی؟


تو چرا این همه دلتنگ شدی؟


باز کن پنجره ها را...


             و بهاران را باور کن.

دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﻮﺳﻒ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ ﻭ
ﺯﮐﺎﻭﺗﺶ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻪ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﺼﺮ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﮑﯽ ﻫﻢ ﻣﺜﻪ ﻣﻦ . . . . . .
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ ﻭ ﻣﺘﺎﻧﺖ ﻭ
ﺟﺬﺍﺑﯿﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭘﺴﺖ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺷﻤﺎﻫﻢ ﻻﯾﮏ
ﻧﮑﻨﯿﺪ ﻭ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻧﺰﺍﺭﯾﺪ!!!
خو یه ذره از دلم در بیارید دیگه:):)
3 دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:30
+3
saman
saman
روزی شخصی پیش روانپزشکی رفت وگفت اقای دکتر مدت هاست غمگین و دلشکسته ام هیچ چیز مرا شاد نمیکند پزشک لبخند زد وگفت کافی است یک بار برای دیدن نمایش دلقک سیرک به انجا بروی تمام غصه هایت را فراموش می کنی مرد لبخند تلخی زد و گفت اقای دکتر من همان دلقکم واتاق را ترک کرد......
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سری ها تو ادلیسته من هستن که همرو لایک می کننو واسشون کامنت میذارن به غیر از من

یه سری دیگه هم هستن فقط جز بازدیدکننده های پروفایلمنو وقتی میان تو پیجم هیچ کاری نمی کنن

یه سری دیگه هم هستن که کلا مجسمن ولی دلم نمیاد حذفشون کنم

یه سری دیگه هم هستن که تا میان این دکمه ی می پسندمو میزنن ته آخر

یه سری دیگه هم هستن که دوستای واقعیمنو عاشقشونمو خیلی دوسشون دارم،و البته مخلصشونم هستم


ولی با همه این چیزا که گفتم ''همتونو دوست میدارم'':x:D


همچین کسیم منو همچین ادلیستی دارم:
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:18
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دلم در هر تپش صد بار آواز تو می خواند ، تو هم یاد دل ما می کنی یا نه ؟


دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:52
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دهانت را می بویند ، مبادا گفته باشی دوستت دارم ، دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد ، عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:48
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ