با هر دوتونم
به این دیوونه بگو.هرجوری دلش میخاد بامن حرف میزنه
به دل نگیر چیزی توی دلش نیس پسر خوبیه
من خیلی دارم تحملش میکنم
پسر خوبیه به دل نگیر
من را تو ببخش چشم من کور! دستم برود به زیر ساطور! تقصیر دلم نبود دزدی چشم تو سیاه بود و مغرور!
با هر دوتونم
1392/06/2 - 17:44به این دیوونه بگو.هرجوری دلش میخاد بامن حرف میزنه
1392/06/2 - 18:08به دل نگیر چیزی توی دلش نیس پسر خوبیه
1392/06/2 - 18:10من خیلی دارم تحملش میکنم
1392/06/2 - 18:11پسر خوبیه به دل نگیر
1392/06/2 - 18:12