یافتن پست: #دل

saman
saman

عشق                                      بيداد    من



باختن                  يعني                    لحظه                 عشق



جان                          سرزمين             يعني                        يعني



زندگي                                 پاک من عشق                               ليلي و



قمار                                                                                    مجنون



در                              عشق يعني ...           شدن



ساختن                                                                               عشق



دل                                                                                   يعني



كلبه                                                                        وامق و



يعني                                                                   عذرا



عشق                                                           شدن



  من                                                عشق



 فرداي                                يعني



  كودك                        مسجد



  يعني             الاقصي



عشق  من



 



عشق                                      آميختن                                         افروختن



يعني                                 به هم          عشق                               سوختن



چشمهاي                      يكجا                    يعني                       كردن



پر ز                 و غم                            دردهاي             گريه



خون/ درد                                                   بيشمار



 



  عشق                                 من



    يعني                           الاسرار



    كلبه                  مخزن



         اسرار     يعني  

دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 14:24
+3
be to che???!!
be to che???!!
 

كارم از يكي بود و يكي نبود گذشت،من در اوج قصه گم شده ام….!

...اين روزها بُرد با كسي ست كه بي رحم باشداز دلتــــ كه مايه بگذاري ســوخـــــته اي . . ....

دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 14:00
+5
saman
saman

آســـــــــــمان هم گاهــــــی دلش می گیـــرد . . .


من که آدمم . . .!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 12:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از آدم‌ها بگذر!.
دلت را گنده‌تر کن .
ناراحت این نباش
که چرا جاده‌ی رفاقت با تو همیشه یک‌طرفه است ؛ مهم نیست اگر همیشه یک‌طرفه‌ای !
شاد باش که چیزی کم نگذاشته‌ای و بدهکار خودت ، رفاقتت و خدایت نیستی !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 12:08
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻨﺖ !
ﮐﻤﯽ ﺩﻟﻢ ﺷﮑﺴﺖ ، ﺷﺐ ﻫﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ . ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﺵ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻫﺮﺷﺒﻢ
ﺷﺪ .
ﯾﮑﻢ ﺍﺯ ﺁﺭﺍﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﮔﺮﻓﺘﻢ .
ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﺗﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺎﺧﺘﯽ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﺗﻮ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﻠﺐ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﯽ !
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻣﻦ ، ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 12:01
+6
saman
saman

دلتنگ توام
پشت پرچین اردی بهشت
منتظرت می مانم…


[سید علی صالحی]

دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 11:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواین بدونین تنهایی یعنی چی؟

تنهایی یعنی بری توالت , کارای لازم رو انجام بدی…

بعد شیر آب را واز کنی و ببینی ای دل غافل!! آب نیست…

اونوقت داد بزنی یکی آب برسونه…

ولی کسی نباشه یه آفتابه آب بده دستت!!!

هی وای… ببخشید اشک جلوی چشمامو گرفته دیگه نمی تونم ادامه بدم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 11:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گـــــاهی وقتهـــا آدمهــــا ،
از یکـــ جایی به بعــــــد ،
از یکـــ روزی به بعـــــــد ،
از یکـــ (( نفــــــــــر )) به بعـــــد ،
دیگــــــــر هیچ چیز برایشان معنی ندارد….
نه رنگـــ ها ،
نه خیـابانهـــا ،
نه فصلهــــــــا….
گاهـــــــی وقتهــــا آدمهـــا
از یک نفــــــــر به بعــــــد فقط دلتنگ اند..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 11:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلگیرم از آتشی که زبانه کشید و گرمم نکرد

از بارانی که بارید و خیسم نکرد

از پاییزی که با دورنگی فریبم داد

و دلگیرم از یاری که دید و شنید اما باورم نکرد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 11:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه بهش زنگ می زنی رد می کنه

اگه بهش میگی دوست دارم و اون فقط میخنده

اگه شبا بدون شب بخیر گفتن تو خوابش میبره !

یعنی تاریخ انقضای تو، توی دلش تموم شده !

این یه قانونه !

با قانون آدما نجنگ !

غرورت له میشه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 11:18
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ