یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگـــر بـــا کســـی نیستـــم ...!
اگــر تنــها مانـــده ام و تنــهایی را انتــخاب کرده ام؛
خوشحـــال نبـــاش ...
ایـــن تنــهایی و دوری از آدم ها؛
یعنـــی تـــو و تمــام کسانی که با دلــم، احساســم و اعــتمادم
بــازی کــرده انــد را، نبخشیـــده ام ... !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 15:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با گفتن یک " دوست من جایت خالیست " ،

نه جای من پر می شود و نه از عمق شادی هایت کمتر...

فقط دلخوش می شوم که هنوز بود و نبودم برایت مهم است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 15:19
+3
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 15:15
+2
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه ساده بودم
آن هنگام که می پنداشتم
شکستنه دله کسی
ناگوارترین حادثه ی عالم است.
امروز که دلم شکست
عالمی تکان نخورد
به سادگیه خودم می خندم !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ یعنی : ﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻴﺎﺩﺳﺮﺍﻏﺖ !
ﺍﻣﺎ …. ﺗَﻪِ ﺩﻟﺖ ﺑﮕﯽ :
ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ ..
مغزت بگه کوفت اون مرض اون !
:)):))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


تنهایم مثل آن مسجد بین راهی…

هرکس هم که می آید مسافر است میشکند…

هم نمازش....

هم عهدش را.....

هم دلم را.....و می رود….




دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:08
+4
saman
saman
دلــــم بالــکنــــــی مــــــی خواهـَــد رو به شَهـــر… و کَمـــــــی بـاد خنکــــ و تاریکـــــی … یکــــ فنجان بــزرگ قـَهوه … یک جــُـرعه تــو … یکــــ جـُرعـــه من … و سـکوتـــــــــی که در آن دو نگـــاه گـــره…
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:07
+3
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:05
+6
saman
saman
در خاموشی نشسته‌ام خسته‌ام درهم شکسته‌ام، من، دل بسته‌ام…! [احمد شاملو]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 13:27
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ