یافتن پست: #دل

saman
saman
در CARLO
گیرم که باران هم آمد…
همه چیز را هم شست…
هوا هم عالی شد…
فایده اش برای من چیست؟
هوای دل من بی تو پس است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:43
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:34
+4
roya
roya
در CARLO

معادله هم نشدیم ، کلی آدم دنبال این باشن که بفهمنمون و حداقل دو نفر درکمون کنن !



کتابم نشدیم حداقل دوست مهربان بشیم !


ماکسیما در افغانستان حدود 6 میلیون تومانه ، افغانی هم نشدیم بتونیم ماکسیما بخریم !



علف هم نشدیم حداقل به دهن بزی شیرین بیایم !



عروسک هم نشدیم یکی بغلمون کنه !



شارژر هم نشدیم بقیه رو شارژ کنیم !


شامپو هم نشدیم ملت تو کفمون بمونن !


توپ فوتبالم نشدیم 22 نفر بخاطرمون خودکشی کنن و دنبالمون بدون

اگه خوشتون اومد لایک و باز نشر کنید تا حسرت به دل نمونیم.......
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:29
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:17
+5
saman
saman
در CARLO
ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﻣﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﺎﻧﻪ ﺑﮕﺮﯾﻢ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺷﺒﯽ ، ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﻣﯿﺨـــﺎﻧﻪ ﺑﮕـــﺮﯾﻢ
ﺯﺁﻥ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﻡ ﻣﺴﺖ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮑﺪﻩ ﮐﺎﻣﺸﺐ
ﺑﺮ ﻗـﻬـﻘﻬﻪ ﯼ ﺳــﺎﻏــﺮ ﻭ ﭘﯿــﻤﺎﻧﻪ ﺑﮕـــﺮﯾﻢ
ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﺀ ﺩﻝ ﻗﺼﻪﺀ ﭘـــﺮ ﺭﻧــﺞ ﻭ ﻣﻼﻟﯿﺴﺖ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺮﺍﯾﻦ ﻗﺼﻪ ﻭ ﺍﻓﺴـــﺎﻧﻪ ﺑﮕــــﺮﯾــــــﻢ
ﺍﯼ ﻋﻘﻞ ، ﺗـــﻮ ﺑﺮﻋﺎﺷﻖ ﺩﯾـــﻮﺍﻧﻪ ﺑﺨﻨﺪﯼ
ﻣﻦ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻫـــﺮ ﻋﺎﻗﻞ ﻭ ﻓـــــﺮﺯﺍﻧﻪ ﺑﮕـﺮﯾﻢ
ﻃـــﻔﻞ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺑــﺎﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻃﻠﺒﺪ ﺑــــﺎﺯ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻃﻔـــــﻞ ، ﯾﺘﯿﻤﺎﻧﻪ ﺑﮕــﺮﯾـــﻢ
ﺍﻣﺸﺐ ﺯﭼﻪ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻭﻃﻦ ﺧﻮﯾﺶ ﻏـــﺮﯾﺒﻢ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬـــﺮ ﻏــــﺮﯾﺒﺎﻧﻪ ﺑﮕـــﺮﯾـﻢ
ﺁﻥ ﻃﺎﯾــﺮ ﺯﯾﺒـــــﺎﯼ ﻣـــﺮﺍ ﺑﺎﻝ ﺑﺒﺴــــﺘﻨﺪ
ﺷﺒﻬﺎ ﺑﻪ ﭘﺮﺍﻓﺸــــﺎﻧﯽ ﭘـﺮﻭﺍﻧﻪ ﺑﮕـــﺮﯾـﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:17
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
از “نبودنت” دلگیر نیستم

از اینکه روزگاری “بودی” دلگیرم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:13
+5
saman
saman
در CARLO
دیشب با بارون مسابقه دادم...
اون بارید من گریه کردم...
باهاش از تو حرف زدم...
اون دلتنگ خورشید شده بود...
من دلتنگ تو.......
"مخاطب خاص" ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:12
+3
saman
saman
در CARLO
به يه جا ميرسي ديگه هيچي برات فرقي نداره
مهم نيست كي رئيس جمهور شه
مهم نيست آينده چي بشه
مهم نيست كسي باهات كار داره
مهم نيست كسي از دستت ناراحت بشه
مهم نيست كسي دوستت داره
مهم نيست دل كسي برات تنگ شده
آروم و بي سر و صدا و گوشه گير ميشي
فرقي نداره موبايلت شارز داره يا نه
مهم نيست خاموش شه
 فقط ميخواي به چيزي فكر نكني
يه هدفون هميشه تو گوشته
همون پشت ميز خوابت ميبره
 نه كاري ميكني
نه برنامه اي داري
چون مهم نيست چي بشه
نه اينكه آدم بي احساس و شلخته اي باشي
نشون دادي تو هر كاري بري موفقي
قبلا اين جوري نبودي
 همش براي شكسته شدن يه سري اعتماد و باوره
خيلي ها به اينجا نميرسن و خودكشي ميكنن
ولي تو حتي مردن و زنده بودنتم واست فرقي نداره
تا چند وقت پيش گير داده بودي ماشين ميخواستي 
الان قانع شدي به چن نخ سيگار و يه چيزي كه قبل و بعدش بزني
اميدوارم هيچ وقت حرفامو نفهمي
چون بايد برسي به اينجا كه بفهمي
منم تا همين جاشو ميدونم
تا حالام نديدم كسي از بعدش حرفي بزنه
ولي اميدوارم عاقبت به خير شيم
{-7-}هممون{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:09
+3
be to che???!!
be to che???!!
به اميد روزي كه آقايون تفاوتِ رنگ هاىِ زرشكى و جگرى و دونه انارى و لاكى رو باهم ياد گرفتن و به همشون نگفتن قرمز !

صورتى و نيلى و ياسى و ارغوانى و بادمجونى دقيقاً "بنفش" نيستن !

فيروزه اى و سورمه اى و كله غازى و كاربنى با "آبى" فرق دارن !

نماينده ى طيفِ فسفرى تا لجنى ، "سبز" نيست ! مثلن زيتونى ، كاهويى ، حنايى ، مغزپسته اى يا يشمى شخصيت متفاوتى دارند !

ليمويى و موزى و خردلى همون "زرد" نيستن !

"سفيد" يه رنگه ، كرم و شيرى و نباتى رنگهاىِ ديگه !

به تمامِ رنگ هاىِ تيره هم نمى گن " سياه " ! حتا سياه و مشكى هم باهم فرق دارن كه اين يكى رو فكر نكنم هضم كنيد !!!

كلا همتووووون مشكلِ چشمي دارين ....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:08
+2
saman
saman
در CARLO
بهشت من خیلی دور نیست !
جایی است که تو دوست داشتن را مالکییت یک جسم نمیدانی !
جایی که 2 بال میدهی به کسی که همراه توست!
جایی که حق عشق ... عشق است...
حق خائن ... تنهایی...
حق محبت... دلدادگی...
حق اعتماد... صداقت....
حق من و تو ... یک عشق پاک...
حق همه ... آزادی...
می آیی دنیا را بهشت کنیم؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:03
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ