بعضــــــی وقتا چیـــــــزی مینویسی فــــــقط برای یک نفـــــــر امـــــــا دلت میگیرد وقتی یـــــــادت می افتد که هـرکسی ممکن است بخــــــواند جــــــــز آن یک نفـــــــــر. . . .
یک بار که تنها بمانی یک بار که بشکند دلت غرورت اعتمادت همین یک بار ها کافیست تا یک عمر از پشت نگاهی ترک خورده به آدمها بنگری ...! انقدر تیز و برنده میشوی که باید تابلوی ورود ممنوع را به خودت نصب کنی...!