یافتن پست: #دوست

saman
saman
نِمــــیـــدانَمـ

دوستت دارمـ چهـ واژه ایـــــــــســت

کهــ هرچه میگویی عاشـــق تــــــــــــــــــر میشوی

و هرکه میشنـــــــــــــــــود....مغـــــ×ــــــــــــــ×ــــــــــرورتـــــر.......
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو مترو نشسته بودم، دلبندم اس ام اس داد بیا خونه دوستم تو فرمانیه، شامو اینجا دعوتیم... گذشت و حواسم به آهنگ پرت شد، یهو دیدم یکی داره میزنه به شونه هام، داداش شما مگه نمی خوای بری فرمانیه؟ اینجا ایستگاه قیطریه اس، باس پیاده شی . . .
هیچی دیگه، تشکر کردم و پیاده شدم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:20
+1
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
ﮔﺮﮒ" ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ .........
ﭼﻮﻥ ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺬﯾﺮﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﮔﺮﺩﻥ ﺑﻪ " ﻗﻼﺩﻩ" ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻨﺪ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوره ای شده که حاضرم جای “پت”باشم…

اما یه دوست واقعی مثل “مت”داشته باشم!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 16:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
وصیت میكنم بعد از مرگم....
ا
نگید این رانى هلو دوست داشت ، سنگ قبرش رو با رانى بشوریماااا !
آقایون فامیل ، به خاطر من سه متر ریش نذارید !

خانم هاى فامیل ، خواهشاً بالاى سر قبرم جیغ و داد نكنید ،
باور كنید من از همهمه و شلوغى بدم میومد !
مُردم... گناه كه نكردم !

توى درایو E عكس دارم ، خوراكِ اعلامیه ، عكس پرسنلى نذاریداااا ،
اونا جلبِ ترحم نمى كنه !

بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هاردِ كامپیوترم رو بزارید تو ماكروفر !
یا با چكش خردش كنید ! یه كارى كنید درایو F بیشتر بتركه !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 16:32
+1
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 15:58
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 11:29
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:49
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
اونی که واقعا دوست داشته باشه ،
شاید اذیتت کنه ،
ولی
هیچ وقت عذابت نمیده !

شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ،
ولی
همه حواسش پیش توئه !

شاید باهات قهر کنه ،
ولی
هیچ وقت راحت ازت نمیگذره !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:32
+5
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 01:48
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ