یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خونه دوستم بودم بابام زنگ زده میگه تو که آمار یخچال رو داری بگو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چیا داریم که نخرم.
من{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 18:09
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بهترین رابطه یعنی:
"صحبت کردن مثل 2 تا دوست........
بازی کردن مثل بچه ها............
جر و بحث کردن مثل زن و شوهر.........
و حمایت و محافظت کردن از یکدیگر مثل خواهر و برادر."
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:57
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
یه دوست پسر هم نداریم که وقتی پفک میخوریم دستامونو یواشکی به صندلی های ماشینش بمالیم!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم
کــ ــه دیــدم مترسکـــــ

بـه کــلاغ میــ ــگویــد:

هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن

فقـــط تنهــام نــذار!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 19:51
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!

با هم قدم میزنیم

با هم میخوابیـم

دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد

و بر گونه هایم بوسه میزند

اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!

” تنهاییـــــم را ” …
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 19:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نه ...

کاری به کار عشق ندارم

من هیچ چیز و هیچ کس را دیگه در این زمانه دوست ندارم

انگار این روزگار چشم ندارد من و تو را یک روز خوشحال و بی ملال ببیند

زیرا هر چیز و هر کس که دوست تر بداری

حتی اگر یک نخ سیگار یا زهر مار باشد از تو دریغ می کند

پس با همه وجودم خود را زدم به مردن تا روزگار دیگر کاری به کار من نداشته باشد

این شعر را هم نا گفته می گذارم ...

تا روزگار بویی نبرد که ...

گفتم که ...

دیگه کاری به کار عشق ندارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 19:41
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دیگر به کسی نمی گویم؟ که: دوستت دارم ... انگار دوستت دارم های من خداحافظ شنیده می شود !!؟؟


دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 19:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عجب روزگاریست... " به خیانت ها می گویند " دوست اجتماعی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 19:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست داشتن یک موجود در این است که پیر شدن با او را بپذیریم . . .
(آلبر کامو)
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 18:25
+3
nanaz
nanaz

“اولين باري كه يكي بهم گفت دوستت دارم گريه ام گرفت، الان ديگه هر كي بگه خنده ام ميگيره....!”

دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 13:53
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ