♥ نگار ♥
دوستان این واقعیت داره که فرهنگستان زبان فارسی گفته به جای واژه ی "تبلت" از واژه ی "رایانک مالشی" استفاده کنید ؟؟؟ فك کن ی درصد... فك كن دوستم بیاد بگه : رایانکتو بده دو مین بمالیم










