یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥







دوستان این واقعیت داره که فرهنگستان زبان فارسی گفته به جای واژه ی "تبلت" از واژه ی "رایانک مالشی" استفاده کنید ؟؟؟ فك کن ی درصد... فك كن دوستم بیاد بگه : رایانکتو بده دو مین بمالیم






دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 18:44
+4
nanaz
nanaz
چرا بعضیا نمیدونن دوست داشتن بوسه و... نیس دوست داشتن به °دله°به°قلبه°اینا فقط میخوان سواستفاده کنن!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 18:10
+5
nanaz
nanaz
یه وقنهایی که دلتنگ و تنهایی، وقتهایی که دوست داری گوشه اتاقت بشینی و زار بزنی... اما بخاطر حفظ ظاهر و پنهون کردن غم چشمات یه لبخند مصنوعی به لبات میچسبونی... اون وقتها سخت ترین لحظات زندگی بابا و مامانه.... کافیه دعای آخر نمازشونو بشنوی...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 18:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لخی الکل رو به جون می خرم تنها برای اینکه موقع خوردن بگم :
می زنم به سلامتی کسی که هیچ وقت نفهمید چقدر دوستش دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 17:53
+2
nanaz
nanaz
امروز باورم شد
که تو خسته تر از آن بودی
که بفهمی
دوست داشتنم را!
از من که گذشت…
اما…
هرجا که هستی
“خسته نباشی”!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 15:50
+1
nanaz
nanaz
عشق اگر عشق باشد ،
هم زیبایی هایت را دوست دارد ،
هم اخم هایت را در روزهای تلخی …
هم سلامتت را می پسندد ،
هم روزهای گرفتاری و بیماری همراهی ات می کند …
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 15:29
+1
nanaz
nanaz
::
عشق اگر عشق باشد ؛
هم خنده هایت را دوست دارد ،
هم گریه هایت را ….
هم شادی ات را دوست دارد ؛
هم غم هایت را …
هم لحظه های شادابی ات را می پسندد ،
هم روز های بی حوصلگی ات را …
هم دقایق پر ازدحامت را همراهی میکند ،
هم دقایق تنهایی ات را …
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 15:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺍﻻﻥ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﺷﺪﻡ ﮐﻪ
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ ﺗﻮ ﺗﻠﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮐﺎﺵ ﮐﻨﺠﮑﺎﻭ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩﯼ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻋﻤﻪ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ
.
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﻋﻤﻢ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺵ
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﻻﻥ ﭘﺸﯿﻤﻮﻧﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﭼﻪ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﺮﺩﻡ
.
.
.
.
.
.
ﻣﻦ ﯾﻪ ﭘﺮﻧﺪﻡ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﯽ؟؟؟؟ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯼ؟؟؟ ﺗﺎﺯﻩ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪﻩ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﻪ ﺗﻮﭖ ﺩﺍﺭﻡ قلقلیه
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﻮﺩﺗﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺻﻦ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﭼﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﮐه ؟؟
.
.
.
.
.
.
ﭼﻄﻮﺭﯼ؟؟
.
.
.
.
.
.
. ﯾﻮﻫﻮ
.
.
.
.
.
.
ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﮐﺮﻡ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﯽ؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 15:15
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستــــای مجــــازیـــم رو خیلــــــــــــــــــــی دوســــت دارم
.
.
.

.
.
.
.

.
درسته مجــــازی انـــــد
***ولـــــی مــــن واقعــــــــی دوستشـــــــــــــون دآرم***
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 15:12
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصفهانیه به زنش میگد:
اسمی 4تا حیوونو بوگو كه با خ شروع بشد و با دال خلاص.
زنه میگد:
خان داداشد،
خارد،
خدا بیامرز آقاد،
خیر ندیده نند=))=)))))=)))))
(کوچیک دوستای اصفهانیمم هستم)
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 15:06

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ