یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد .

شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد

حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ،

چه قدر دوســتت دارد !

و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 21:08
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی که دیگر نبود
من به بودنش نیازمند شدم
وقتی که دیگر رفت
من به انتظار آمدنش نشستم
وقتی که دیگر نمی‌توانست مرا دوست بدارد
من او را دوست داشتم
وقتی که او تمام کرد
من شروع کردم
وقتی که او تمام شد
من آغاز کردم
چه سخت است تنها متولد شدن
مثل تنها زندگی کردن است
مثل تنها مردن
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 20:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اولین كارى كه تو بچگى دوست داشتم خودم یاد بگیرم ؛ ناخن گرفتن بود !
چون مادرم همیشه بند اول انگشتم جزء ناخن حساب مى كرد :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 18:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 18:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با توجه به فصل پاییز و هوای 2نفره و بارونی:
..
.
.
.
.
.
.
اگه میحوای زیر بارون باهات قدم بزنم:شارژ 2000تومنی،
اگه دستتم بگیرم:شارژ 5000تومنی،
اگه حرفهای عاشقانه ام بزنم:شارژ 10/000تومنی،
اگه تا خونتونم همرات بیام:شارژ 20/000تومنی با شماره تلفنتو مسیج کن.
دوستاتو بیاری به ازای هر دوستت 1000 تومن بیشتر میگیرم
اگه چتر هم از خودم باشه 2500 تومن بیشتر میگیرم
در آخر اگه ازت خوشم اومد دفعهء بعد نصف قیمت حساب میکنم:
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 17:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 17:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد
و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته باشم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 17:06
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چیز هایی که نشدیم…!


ته دیگ طلایی رنگ خوشمزه هم نشدیم دو نفر سرمون دعوا کنند


شلغمم نشدیم یکی کوفتمون کنه خوب شه…..!!


ویرگول هم نشدیم هر کی بهمون رسید مکث کنه


قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم


خربزه هم نشدیم هر کی می خورتمون پای لرزش هم بشینه


موبایل هم نشدیم ، روزی هزار بار نگامون کنی


پایان نامه هم نشدیم ازمون دفاع کنن


آهنگ هم نشدیم ، دو نفر بهمون گوش کن


مانیتور هم نشدیم ازمون چشم بر ندارن……!!!!!


به استاد میگم استاد شما که ۹ دادی حالا این یه نمره هم بده دیگههههههههه ، یک نگاه عاقل اندر دیوانه کرد دست گذاشته رو دوشم میگه برو درس بخون پسرم ، استادم نشدیم شخصیت کسی رو خورد کنیم


کیبورد هم نشدیم ملّت به بهانه تایپ یه دستی به سر و کلمون بکشن…..


کلاه هم نشدیم ملت رو سرگرم کنیم


ای خدااااااا! بختک هم نشدیم بیفتیم رو ملت


تام و جری هم نشدیم زندگیمون سرتاسر هیجان باشه


نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه


ای کی یو سان هم نشدیم تف بمالیم کف کلمون ، همه چی حل شه


مهر جانماز هم نشدیم بوسمون کنن


فلش مموری هم نشدیم حافظه مون زیاد باشه


معادله هم نشدیم ، کلی آدم دنبال این باشن که بفهمنمون و حداقل دو نفر درکمون کنن


کتابم نشدیم حداقل دوست مهربان بشیم


علف هم نشدیم حداقل به دهن بزی شیرین بیایم


عروسک هم نشدیم یکی بغلمون کنه


شارژر هم نشدیم بقیه رو شارژ کنیم


توپ فوتبالم نشدیم ۲۲ نفر بخاطرمون خودکشی کنن


گلدونم نشدیم یکی یه گل بهمون بده


کبری هم نشدیم تصمیماتمون رو تو کتاب ها بنویسن


کزت هم نشدیم آخرش خوشبخت شیم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 16:46
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو یه مصاحبه اینترنتی از شهاب تیام می خوندم که؛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مهندس کامپیوتره و ده ساله که تو شرکت اینتل کار میکنه!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
د آخه برادر من، دوست من، رفیق من، د آخه نوکرتم، آخه در شأن یه مهندس نیست که بیاد بخونه:
.
.
.
.
.
.
از اون بالا کفتر میایه !!!! :|

شما باس بخونی : از اون بالا آنتی ویروس میایه :))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 16:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 15:57
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ