یافتن پست: #دوست

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 00:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:22
+3
AmiR
AmiR
همه ي پسرا دوست دارند يه دختر گيرشون بياد که :

مثل اسب نجيب باشه!

مثل سگ وفا دار باشه!

ومثل گوسفند سر به زير باشه!

اما بيشتر پسرا به آرزوشون مي رسن و دختري گيرشون مياد که :

مثل اسب جفتک ميندازه!

مثل سگ پاچه مي گيره!

ومثل گوسفند نمي فهمه !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:22
+2
AmiR
AmiR
مهمه كه بتوني دختري رو پيدا كني كه باباش پولدار باشه،

دختري كه خوش تيپ باشه، دختري كه دوستت داشته باشه

ولي مهم تر از همه اينه كه اين 3 تا دختر نبايد همديگر رو بشناسن !!!

.

.

.

اگر طاووس براي ناز كردن و روباه براي فريب دادن وتمساح براي اشك ريختن وكلاغ براي

قارقار كردن داشته باشي ديگر نيازي به زن گرفتن نداري !

.

.

.

هميشه پشت سر هر مرد موفق ، زني است که نتونسته جلوي موفقيت شو بگيره !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوست می دارمـش امـّـا







می تـرسم بـگویــم و بگـویـد مرسـی







یــا بگویـد بـه این دلـیـل و آن دلـیـل دوسـتـم نـدارد







یــا چـه می دانـم







مثـل خیـلیـهـا بگـویـد لیـاقـتـم بـیـشـتـر از این حرفـهاسـت







می تـرسـم از اینــکـه هـرچـیـزی بـگویـد جُـز







مــَــن هـم دوسـتت دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شیطونه میگه دیگه با هیچ پسری دوست نشمااااا!!!!
ولى من ایمانم قوى تر از اونیه که گول شیطون رو بخورم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه پروانه را با دستات می گیری
بدش می خوای ببینی زنده هست؟
انگشتاتو باز کنی …. فرار میکنه
محکم بگیری….می میره
دوست داشتن هم یه چیزی مثل پروانه هست
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:54
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دلی شکسته تر از نای نی لبک دارم یواش! دست نزن!
شیشه ام ترک دارد چه قدر وسوسه در چشم انتخاب من است که بر صداقت آیینه نیز شک دارم رفیق!
بار غریبی به دوش من ماند ست که احتیاج به یک دوست یک کمک دارم صدا زدم که:
به من در قبال سکه ی زخم چه می دهید؟ یکی گفت:
من نمک دارم من و تو هردو غریبیم و آشنای سکوت خوشم به این که غمی با تو مشترک دارم

دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:43
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

آدمهای ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ ﮐس را باور ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند.
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد .
آدم های ساده را دوست دارم. بوی ناب “آدم” می دهند

دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:39
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ