یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردانی را میشناسم که هنگام عصبانیت


داد نمیزنند!


ناسزا نمیگویند


نمیشکنند


تهمت نمیزنند


تنها


"قدم" میزنند و در خلوت خود فرو میروند و



خالی میکنند تمام خشم خود را


تا


مبادا به کسی که دوستش میدارد از گل کمتر گفته باشد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 15:48
roya
roya

دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش ؟؟؟


منم بگم پاشو برو گمشو کثافت آشغال ناباب …


خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 13:31
roya
roya
گفتم خدایا از همه دلگیرم! گفت :حتی از من ؟

گفتم خدایا دلم را ربودند ! گفت : پیش از من ؟

گفتم : خدایا چقدر دوری ؟ گفت : تو یا من ؟

گفتم : خدایا تنها ترینم ! گفت : بیشتر از من ؟‌

گفتم : خدایا کمک خواستم ؛ گفت : از غیر از من ؟

گفتم خدایا دوستت دارم گفت : بیش از من ؟

گفتم خدایا اینقدر نگو من ! گفت من توام ؛ تو من
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 12:48
+2

دختر: می دونی فردا عمل قلب دارم؟


پسر: آره عزیز دلم


دختر: منتظرم میمونی؟


پسر رویش را به سمت پنجره اطاق دختر بر میگرداند تا دختر اشکی که از گونه اش بر زمین میچکد را نبیند


پسر: منتظرت میمونم عشقم


دختر: خیلی دوستت دارم


پسر: عاشقتم عزیزم


 


************




بعد از عمل سختی که دختر داشت و بعد از چندین ساعت بیهوشی کم کم داشت هوشیاری خود را به دست می آورد، به آرامی چشم باز کرد و نام پسر را زمزمه کرد و جویای او شد.


پرستار: آرووم باش عزیزم تو باید استراحت کنی.


دختر: ولی اون کجاست؟ گفت که منتظرم میمونه


به همین راحتی گذاشت و رفت؟


پرستار: در حالی که سرنگ آرامش بخش را در سرم دختر خالی میکرد رو به او گفت: میدونی کی قلبش رو به تو هدیه کرده؟


دختر: بی درنگ که یاد پسر افتاد و اشک از دیدگانش جاری شد: آخه چرا؟؟؟؟؟؟ چرا به من کسی چیزی نگفته بود و بی امان گریه میکرد

دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 12:12
+5
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 12:05
+3
roya
roya
پسري که ازت نپرسه کجا ميري؟ کجا مياي؟؟
بهت نگه زودبرو خونه تاشب نشده...
نگه وقتي رسيدي زنگ بزن...
نگه روسري تو بکش جلو...
روزي 10دفه نزنگه...
جلودوستاش دستتو محکم نگيره..!
نگه فقط 5 مين بياجلو در ببينمت...
نبرت برف بازي...
واست پاستيل،عروسک، لواشک،نخره...
اصن "پسر" نيست...
شلغمه.هويجه...
جزء اشياء محسوب ميشه...
اصن ميخوام نباشه
واااالاااااا
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 11:30
+4
roya
roya
حس قشــــــنگیه..
یــــــهو . . .
توی جمع . . .
در گوشت بگه " دوستت دارم "


مگه نه ؟؟


1070042_610359812337832_39178547_n.jpg


دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 10:52
+3
behzadsadeghi
behzadsadeghi
خـــطش را عوض کــــرد من ماندم و دوستت دارم هایی که هــــیچوقت تحویل داده نشد!!!!{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 01:29
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 00:14
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دنیا پر است از آدمهایی که یکی را دوست دارند ، اما با شخص دیگری زندگی می کنند


دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 00:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ