یافتن پست: #دوست

nazli
nazli

وقتی شخصی حتی به چیزای الکی زیاد میخنده ،مطمئن باشيد که عمیقا غمگینه
وقتی کسی زیاد میخوابه ، مطمئن باشيد که تنهاست
وقتی شخصی کم حرف میزنه و اگر هم حرف بزنه حرفشو سریع میگه ، مطمئن باشيد كه رازی رو حفظ میکنه
وقتی کسی نمیتونه گریه کنه نشون دهنده شکنندگی و ضعف اونه
وقتی کسی غیر عادی غذا میخوره بدونید که اضطراب داره
وقتی کسی واسه چیزای کوچیک گریه میکنه ، یعنی دل بی گناه و نرمی داره
اگه کسی به خاطر چیزای احمقانه و کوچیک از دستت عصبانی شد ، یعنی که خیلی دوستت داره
l
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 03:49
+5
nazli
nazli

امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم با دوستم بریم ورزش کنیم!
گرمکن نارنجیمو پوشیدم و زدم بیرون
و حالا توجه کنید به تیکه‌های ملت :
نارنگی! کجا میری؟
… پرتقال! بدو تا نخوردمت!
هویج! مگه خرگوش دنبالت کرده؟
ته‌ سیگار!
رفتگر! برو ۹ شب بیا بابا!
چی‌توز موتوری!
سن ایچ و دیگر هیچ!
لینا توپی!! انقدر جون نده بابا!
اسمارتیز! بقیه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
الان کدوم مسئول باید رسیدگی کنه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 03:38
+4
nazli
nazli

آقا ما دیروز یک سوال پرسیدیم این سوراخ رو خودکار بیک به چه کاری میاد !


اینم نمونه ای از جواب های دوستان


 


1.این سوراخ حاوی کولاژن و ایلاستین بوده و این همون چیزیه که پوست خودکار به آن احتیاج دارد


 


2.عمل فتوسنتز رو انجام میداد


 


3.خودکارمون خفه نشه


 


4.برای اینکه بی کار شدی انگشت تو بکنی تو سوراخ


 


5.برای اینکه سر جلسه امتحان جواب سوالو بلد نبودی بیکار نباشی باهاش فلوت بزنی


دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 03:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 22:57
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
من دلـم می خواهد

خانه ای داشته باشم پر دوست

کنج هر دیوارش

دوست هایـم بنشینند آرام

گل بگو

گل بشنو

هر کسی می خواهد ، وارد خانهً پر عشق و صفایـم گردد

یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه کند

شرط وارد گشتن ، شستشوی دلهاست

شرط آن داشتن یک دل بیرنگ و ریاست

بر درش برگ گلی می کوبـم

روی آن با قلم سبز بهار

می نویسم : ای یار

خانهً ما اینجاست
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 22:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره... که اون بی معرفت؛ یکی از دوست داشتنی ترین آدمای روزگارش
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 21:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی یکی بهت گفت دوست دارم

برو جلو بغلش کن و آروم تو گوشش بگو:

خفه میشی... یا خفت کنم؟!؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 20:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭘﯿﮑﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﮕﯿﺮ. ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺍﺭﺯﻭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﻟﻤﺲ ﻧﮑﺮﺩﯼ ... ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﮐﻪ ﻃﺎﻟﻌﺶ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﺒﻮﺩ ... ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺷﺒﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﻧﺪﻭﻧﺴﺘﯽ ﭼﺮﺍ! ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺧﻨﺠﺮ ﺯﺩﻧﺪ ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺍﻭﻥ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺍﺧﺮﺵ ﻧﻤﻮﻧﺪ .... ﻭ ﺧﻨﺠﺮ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺯﺩ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 20:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیری میگفت : اگر میخواهی جوان بمانی درد دلت را به کسی بگو که دوستش داری و دوستت داره ... گفتم ؛ پس چرا تو پیر شدی ؟؟ پیر لبخند تلخی زد و گفت : دوستش داشتم دوستم نداشت !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 20:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرای عزیز و دوست داشتنی کلوب
.
.
.
ﺟــــــﻮﻥ ﻣﺎﺩﺭﺗـــﻮﻥ ﺷﺒﻴﻪ ﻋﻜﺴﺎﺗــــﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﺪ ...

ﺑﺎﺑﺎ ﺁﺩﻡ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻱ ﻣﻴﻜﻨــــﻪ ﺍﻩ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:25
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ