یافتن پست: #دوست

behzadsadeghi
behzadsadeghi
تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه! این نیست که با کسی دوست نباشی! این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی! این نیست که کسی باهات حرف نزنه! این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی! این نیست که کسی دوستت نداشته باشه! تنهایی، یه حس درونیه! تنهایی یعنی "هیچکس نمیفهمه حالت بده ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 14:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پست4404
قابل توجه دوستان پرسپولیسی
دقت کنید
3تا4کنار هم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ای بابا چی شد.عاغا این فقط ی پست بود
نترسین نترسین@moricarlo@korosh@mojtabamehraniamjad
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/06/15 - 12:11]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 12:09
+6
nazli
nazli

حال گیری :پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن ،ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که ،سر به تن دخترای دیگه نباشه !!! پرچم بد جور بالاس


دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 01:57
+7
nazli
nazli
 

تفاوت خارجیا و ایرانیا در تموم کردن یه رابطهاش:


خارجیا :


پیتر : جولیا ما با هم به تفاهم نمیرسیم بهتره جدا بشیم


جولیا : پیتر برایت آرزوی موفقیت می‌کنم دوستی خوبی‌ بود


ایرانیا :


جمشید : فاطی این رابطه فایده نداره میری یا کاری کنم خودت بری؟


فاطی: الهی به حق پنج تن از دوست دختر بعدیت خیر نبینی،الهی زیر ۱۸ چرخ بری بااحساساتم بازی کردی، الهی سیاه بخت بشی به حق امام غریب،از تو بهتر برای من جون میدادن پا ندادم خاک تو سرت کنن من پسر خالم از بچگی عاشقم بوده و منتظر جواب منه
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 01:50
+7
nazli
nazli

 


یکی از کارایی که دوست دارم بکنم اینه که تو عروسی اقوام یهو داد بزنم:"به افتخار دوس دحتر ای داماد !خو تفریح سالمه دیه


دانسته یا ندانسته حقوقی بر گردن هم داریم

دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 01:05
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان بدرود من میرم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:50
+2
saeed
saeed
دور افتاده ام . دور از کسی که دوستش دارم.
هیچ وقت فاصله ها را نمیبخشم.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از دوستان کی ایفون داره؟
*
*
*
میخوام ببینم چطوری باهاش میان اینترنت؟ من که هر چی سعی کردم همش درو باز میکنه:)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:36
+1
nazli
nazli

 

ای کاش فقط دوست عادی بودیم واسه هم

میگفتیم میخندیدیم

خوش میگذروندیم

با هم شاد بودیم

ولی حیف

عاشق شدیم

حساس شدیم

بی قرار هم شدیم

به هم شک کردیم

دعوا کردیم

قهر کردیم

گریه کردیم

به همه چی پشت کردیم

و یه رابطه رو تموم کردیم

 

دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختـــــ♥ـــــر که باشی...


هزار بار هم که بگوید:

دوستـــــــــــــــــــــت دارد...!!

بازهم خواهی پرسی:


دوستــــــــــــــــم داری....؟


و ته دلـــــــــت همیشه خواهد لرزید.......!!


دختر که باشی هرچقدرهم که زیبــ♥ــا باشی


نگران زیبـــاترهایی میشوی که شاید عاشــقش شوند.....!!


هروقت که صدایت میکند:خوشــــ♥ـــــگلم!!!


خدا را شکر میکنی که درچشمان او زیبایی ...!!


دســـــــت خودت نیست...

دختـــــ♥ـــــر که باشی.....

همه ی دیوانــــ♥ــــگی های عالم را بــــــ♥ـــلدی......!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:07
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ