یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حس دوست داشتن


هر ثانیه که می‌گذرد

چیزی از تو را با خود می‌برد



زمان غارتگر غریبی است

همه چیز را بی اجازه می‌برد



و تنها یک چیز را همیشه فراموش می‌کند ...

حس دوست داشتن تو را ... !




آنتوان دوسنت اگزوپری
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 20:54
+5
AmiR
AmiR
سلام به همه ی دوستان

دوستانی که واقعا دوستیشونو ثابت کردن

دوستی که تو هر شرایطی پشت رفیقش بوده

دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 20:28
+2
saeed
saeed
امام صادق (ع) میفرمایید: به راستی که خداوند دنیا را به دوست و دشمن بدهد ولی ایمان را جز به بندگان برگزیده اش ندهد.
تحف العقول ص 68
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 17:21
+1
سعید
سعید
جایی خواندم ما آدم ها زنده ایم به سبب آنکه کسی دوستمان داشته باشد سوالی برایم پیش آمد... من برای چه زنده ام..؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 16:37
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشی دوست بدار
کاری که خدا با تو می کند


دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 23:24
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد...

نه به شکل " دوستت دارم" و
یا نه به شکل " بی تو میمیرم " ... ...

ساده شاید ، مثل :

" دلتنگ نباش، امیدت به
خدا ... فردا روز دیگری ست ! "
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 22:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
(¸.·´ (¸.·´ .·´ چقدر بـــــــــده
ازش خبر نداشته باشــــــــــــی
بهش smsبدی جوابــــــــ نده
ساعت ها نگرانش باشیــــــــــ
بعـــــ....ـــــد
با یه خط دیگه بهــــــــــش زنگ بزنیــــــــ....
با دومیـــــن بوق گوشی رو جوابـــ... بده
اون وقته که میفهمی خیلی تنهایی...
اون وقته که می فهمی اون اصلا دوستت نداره
مهم نیستی براش...
آدمها از همین جا تنهایی رو برای خود انتخاب میکنند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 21:53
+5
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 21:36
+7
xroyal54
xroyal54
آخرین ویرایش توسط xroyal54 در [1392/06/13 - 21:53]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 21:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون وقتا که داداش کوچیکم 5 سالش بود بهش یاد داده بودم

هر وقت جیش داره به جای اینکه بگه جیش دارم بگه میخوام بخونم

.

.

.

.

.

.

یه شب داییم خونمون بود شب که همه خواب بودن داداشم به داییم گفت دایی بیدار شو میخوام بخونم

دایی هم که نمیدوست جریان چیه گفت باشه عزیزم فقط اروم تو گوشم بخون که کسی نفهمه!!

دیگه خودتون بقیشو حدس بزنید :))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 20:49
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ