♥ نگار ♥
از این میترسم کــ دوستــــ ♥ داشتــن را مثــل ِ مسواکــــ زدن بچــه هــا بــ ” مـــن ” و ” تـــو ” ( تـذکـــــر ) بدهنــد .
♥ نگار ♥
بزن به سلامتیه ارزوهایی که
هیچگاه لمس نکردی
... ... بزن به سلامتیه عشقی که
طالعش با تو نبود و هنوزم دوستش داری
بزن به سلامتیه شبهایی که
تو در تنهایت گریه کردی
و ندونستی چرا!
بزن به سلامتیه دوستانی که
از پشت خنجر زدند
بزن به سلامتیه اون که گفت
دوستت دارم
اما
تا اخرش
نموند....
♥ نگار ♥
ﻋﺸﻘﺖ ﻭﻟﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﻓﺘﻪ؟ ...
ﺑﻪ ﺩﺭﮎ ... دوست داش نمی رف
ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﺑﭙﻮﺵ ﺑﺮﻭ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﻮﺑﺮﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮ ﺍﺯ
ﺷﻬﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻮﺵ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺑﺒﯿﻦ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﻟﻘﻤﻪ ﻏﺬﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻦ
ﺑﺒﯿﻦ ﭘﺪﺭﯾﻮ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﻟﻘﻤﻪ ﻧﻮﻥ ﺳﺮﺵ ﺗﻮ ﺳﻄﻞ
ﺁﺷﻐﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﭘﻼﺳﺘﯿﮏ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ
ﺑﺒﯿﻦ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺍﺏ ﺗﻦ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺑﺮﻭ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻦ ﺗﺎ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﻨﺘﻈﺮﻥ ﺗﺎ ﺧﺒﺮ
ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﺮﯾﻀﺎﺷﻮﻧﻮ ﺑﺸﻨﻮﻥﺍﺭﻩ ...
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﻨﯽ ﺍﯾﻦ .! آره عزیز دلم
یکم به خودت بیا . .
♥ نگار ♥
بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!
فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!
تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی
با من نجنگ ، من دوست دارم . . .
♥ نگار ♥
آنقدر دوست داشتنى هستى
که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .