یافتن پست: #دوست

fingliiiiiiii
fingliiiiiiii


باران همیشه میبارد..

اما مردم  ستاره را بیشتر دوست دارند..

نامردیســــت ..

آن همه اشک را به یک چشمک فروختن...........

{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 20:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 17:19
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست

به سلامتی همه رفیقای بامعرفت ......

{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}

دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 17:15
+3
sajad258
sajad258
دانشجوی عزیز
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم.
چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدارت استاد!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 16:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلگیرم از همه دوست داشتن هایی که گفتی ... ولی نداشتی … !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 15:27
+2
nanaz
nanaz
بیشمارند آنهایی که نامشان آدم است...
ادعایشان آدمیت...
کلامشان انسانیت...
رفتارشان صمیمیت...
حال، من دنبال یکی میگردم که...
نه آدم باشد...
نه انسان...
نه دوست و رفیق صمیمی...
تنها صاف باشد و صادق...
پشت سایه اش خنجری نباشد برای دریدن...

هیچ نگوید


قط همان باشد که سایه اش میگوید....صاف و یکرنگ....

دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 14:08
+4
ar8qf4min
ar8qf4min
در CARLO
دختره نوشته بی شعور کیست؟
بی شعور همون خریه که دوستت داره، اما نمیاد بهت بگه
پسره زیرش کامنت گذاشته :من خیلی بی شعورم خیلی!!
:|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 11:24
+3
ar8qf4min
ar8qf4min
آقا یه دوست دختر پیدا کردم!
خدا می دونه ماله کیه!
مشخصاتش رو بگید بیاید تحویل بگیرید
تا آخر هفته هم صاحبش پیدا نشد میدمش مسجد محل!!!!!!:|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 10:56
+5
behzadsadeghi
behzadsadeghi
هرچقدر بیشتر میخواهمت . . . دورتر میشوی . . . . . . برگرد ! قول میدهم دیگر دوستت نداشته باشم !
آخرین ویرایش توسط behzadsadeghi در [1392/06/13 - 01:53]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 01:50
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ