یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستی رو از زنبور یاد نگرفتم كه وقتی از گلی

جدا میشه میره سراغ گل دیگه.....

بلكه دوستی رو از ماهی یاد گرفتم

كه وقتی از آب جدا میشه می میره
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 20:57
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
@arwen
ورود شما رو بعد 1 سال به بیاتویونی تبریک میگم دوست خوبم {-35-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 19:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یا اسم خودتونو نذارین دوست یا وقتی آدم سگ می شه هنوز دوستش داشته باشین.

.

.

با تشکر انجمن انسانهای سگ نما
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 18:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فضای مجازی واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست...
واسه سر زدن به اونی که دوستش دارن...
ولی دیگه ندارنش...!
برای آروم کردن دل خودشون میرن توی پروفایلش...
با یه دنیا حسرت و خاطره فقط سکوت میکنن
و کامنت دوستای تازشو میخونن...
آدمهای دنیای مجازی از دور دوست داشتنی ترند...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ

ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ ...

ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ

ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــ ـــــﺎﻥ

ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ

ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ

ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ ....

ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــﻦ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زن : دوستت دارم
شوهر : منم دوستت دارم
زن : ثابتش کن ، داد بزن تا همه دنیا بفهمن
شوهر : کنار گوشش زمزمه میکند دوستت دارم
زن : چرا آروم برام زمزمه میکنی ؟
شوهر : چون تو همه دنیای منی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اندوه که از حد بگذرد
جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مـزمـن !
دیـــگـر مـهـم نـیـســت :
بــــــــــودن یا نـبـــــــــودن ؛
دوست داشـتــن یا نـداشـتـــن ...
آنـچه اهـمـیـت دارد
کــــشــــداری رخـوتـنـاک حسی است
که دیگر تـو را به واکـنـش نمی‌کـشانــــد !
در آن لحظه فـقـط در سکوت غـرق می شـوی
و نـگـاه می‌کـنی و نـگــــــــــاه ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک

ولی جالب اینجاست .... تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی

ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام . . .

دوستت داشتم... یادت هست؟ گفتم دوستت دارم... و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن رفتم تا بزرگ شوم ... اما انقدر بزرک شدم که یادم رفت دوستت دارم

نگو بار گران بودیمو رفتیم. نگو نامهربون بودیمو رفتیم. آخه اینها دلیل محکمی نیست. بگو با دیگران بودیم و رفتیم.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد, پس با تمام سکوتم دوستت دارم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اسمشو از موبایلت پاك می کنی...


مسیجاش دیلیت می شه...


به دوستات میگی حق ندارین جلوم اسمشو بیارین


به خودت تلقین میکنی که فراموشش کردی


اما...


با جای خالیش تو قلبت چیكار می كنی؟؟


با این همه تشابه اسمی چیكار می كنی ؟؟


با اهنگایی كه باهاش گوش میكردی چیكار می كنی؟؟


وقتی غذایی كه دوس داره رو می خوری و یادش میفتی چیكار می كنی؟؟..



وقتی ازت سراغشو می گیرن چیكار می كنی ؟؟



وقتی تیكه كلامشو می شنوی چیكار می كنی؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 16:46
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ