یافتن پست: #دوست

roya
roya


کـوتـاه مـی گـویـم

" دوسـتتـــ دارمـــ "

اما..

از دوست داشـتـنـت ،

کـوتـاه نـمـی آیم...







دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 23:07
+5
roya
roya


شریک لحظاتم
آنقدر دوستت دارم که :
لحظه‌های بی تو بودن
خاطرات با تو بودن را مرور می‌کنم
و لحظه‌های با تو بودن
برای لحظه‌های بی تو بودن
خاطره می‌سازم
و این چنین است که تــو
چه باشی و چه نباشی :
شریـک تمــام لحـظات من هـسـتی







دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 23:06
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

چقدر خوشحــ ــال بود شیطــ ــان وقتے سیبــ را چیدم … گمان مے کرد فریب داده استــ مرا نمے دانستــ تو پرسیده بودے : مرا بیشتر دوستــ دارے یا ماندن در بهشــ ــتــ را

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 20:33
+6
behzadsadeghi
behzadsadeghi
سلامتی پسری که به دوست دخترش دست نزد گفت شاید مال من نباشه... داستانهای تخیلی... برگرفته از کتاب پینوکیو..{-1-} {-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 14:57
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

لحظه ی آبی عشق هنوز گوشم از گفتگوی بی گریه مان گرم بود !
از جایم بلند شدم ،
پنجره را باز کردم و دیدم زندگی هم هراز گاهی زیباست !
شنیدم که کلاغ دیوار نشین حیاط
چه صدای قشنگی دارد ! فهمیدم که بیهوده به جنون مجنون می خندیدم !
فهمیدم که عشق ، آسمان روشنی دارد ! روبه روی عکس سیاه و سفید تو ایستادم ،
دستهایم را به وسعت « دوستت می دارم !» باز کردم ،
و جهان را در آغوش گرفتم !

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 14:36
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
همیشه سلیقه من و خدا یکی بود!!
هر که را من دوست داشتم با خودش برد!!
«مادر عاشقتم»
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 14:32
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
گرگی میان گله رها شد چه میکنی؟

دستت زدست دوست جدا شد چه میکنی؟

وقتی کلید خانه دهد پاسبان به دزد

غارتگری به میل و رضا شد چه می کنی؟

خفاش گرتلاوت خورشید سر دهد

کرکس اگر به جای هما شد چه میکنی؟

گرقامت مقدس دلدادگان شکست

قتل وقتال عشق روا شد چه می کنی؟

خونت اگر حلال شمردند و ریختند

آتش زدند وعشق فناشد چه میکنی؟

در قالب کبوتر اگر جغد جا گرفت

فرضاَ اگر فرشته بلا شد چه میکنی؟

بکشای لب که دل زجفا پاره پاره شد

شیطان اگر به جای خدا شد چه می کنی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 11:53
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

راز این گفته را باد صبا میداند ..دارمت دوست به قدری که خدا میداند

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 11:44
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 00:26
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

من دوست دختر میخوام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جمله ای که آرزوی دختراست که از زبون یه پسر بشنون {-7-}

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 00:20
+6
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ