یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دوستم میگم دوست داری بچه ات پسر باشه یا دختر ؟
.
.
.
..
.
.
.
.
.

میگه فرقی نمیکنه ، سالم باشه ، سگ باشه ! :|
مردم اعصاب ندارن ها!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 21:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از دوستان تعریف میکردزنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن
دختره گوشی رو برداشته ، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید ؟
میگه واسه عکس گرفتن ؟
پ ن پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم
بعد می خنده میگه 6 وقت داریم
بهش میگم قبل از 6 هم کسی نوبت داره ؟
پ ن پ امروز رو کلا واسه همسر آیندم خالی کردم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نگران نباش

نمی شود دوستت نداشت

لجم هم که بگیرد از دستت

دفترچه ی خاطراتم

پر از فحش های عاشقانه میشود!!!...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
متاسفانه یه اندیشه بین همه ما هست که میگه اگه کسی را دوست داری همه چیزتا به پاش بریز .که واقعا کار بیهوده ای اگه کسی دوست داشته باشه بدون هیچ چشم داشتی باهات تا آخر خط ادامه میده.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎﺑﺎ : ﻣﻨﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﻳﺎ ﻣﺎﻣﺎنُ ؟
ﺑﭽﻪ : ﻫﺮ ﺩﻭ ﺗﺎﺗﻮنُ !
ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ ؟
ﺑﭽﻪ : ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ !
ﺑﺎﺑﺎ : ﺧﻮﺏ ﺍﻳﻦ ﻳﻨﻰ ﺗﻮ ﻣﺎﻣﺎﻧﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﺩﻳﮕﻪ ؟!
ﺑﭽﻪ : ﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ ؟
ﺑﭽﻪ : ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ
ﺑﺎﺑﺎ : ﭼﺮاﺍ ؟
ﺑﭽﻪ : ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻼً ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺑﻮﺩﻡ
ﺑﺎﺑﺎ<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در خصوص ارتباط با من:
.
.
.
.
.
.
.
.
.

اگه میخوای من رو ببینی عدد 1
اگه میخوای با من دوست شی عدد 2
اگه میخوای منو ادد کنی عدد 3
اگه میخوای با من ازدواج کنی عدد4
اگه عاشق منی عدد5
اگه کاری نداری فقط میخوای کامنت بزاری عدد 6
اگه میخوای شمارتو بدی عدد 7
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 19:58
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
  • Malo0o0os (12 رای و 54.54.. درصد )
  • AsiyE (5 رای و 22.72.. درصد )
  • ♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥ (5 رای و 22.72.. درصد )
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/06/7 - 13:27]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 13:26
+18
sayeh
sayeh
کسی که دوسته داره همیشه نگرانته
به خاطزه همین بیشتراز اینکه بگه
دوست دارم میگه مواظب خودت باش.........{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 13:14
+8
sayeh
sayeh
خدا هیچ کارش بی حکمت نیس......
حتی فاصله رو به حکمت دوستی افرید.......
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 12:58
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگم نه برای کسی از بی کسی …
خسته ام نه از تکاپو از در به دری …
نه دوستی، نه یادی، نه خاطره ی شیرینی!
تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده اما مشتاقم،
مشتاق دیدار آنکس که صادقانه یادم کند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 12:20
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ