♥ نگار ♥
یکی از دوستان تعریف میکردزنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن
دختره گوشی رو برداشته ، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید ؟
میگه واسه عکس گرفتن ؟
پ ن پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم
بعد می خنده میگه 6 وقت داریم
بهش میگم قبل از 6 هم کسی نوبت داره ؟
پ ن پ امروز رو کلا واسه همسر آیندم خالی کردم
♥ نگار ♥
نگران نباش
نمی شود دوستت نداشت
لجم هم که بگیرد از دستت
دفترچه ی خاطراتم
پر از فحش های عاشقانه میشود!!!...
♥ نگار ♥
متاسفانه یه اندیشه بین همه ما هست که میگه اگه کسی را دوست داری همه چیزتا به پاش بریز .که واقعا کار بیهوده ای اگه کسی دوست داشته باشه بدون هیچ چشم داشتی باهات تا آخر خط ادامه میده.
♥ نگار ♥
در خصوص ارتباط با من:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه میخوای من رو ببینی عدد 1
اگه میخوای با من دوست شی عدد 2
اگه میخوای منو ادد کنی عدد 3
اگه میخوای با من ازدواج کنی عدد4
اگه عاشق منی عدد5
اگه کاری نداری فقط میخوای کامنت بزاری عدد 6
اگه میخوای شمارتو بدی عدد 7
sayeh
خدا هیچ کارش بی حکمت نیس......
حتی فاصله رو به حکمت دوستی افرید.......
♥ نگار ♥
دلتنگم نه برای کسی از بی کسی …
خسته ام نه از تکاپو از در به دری …
نه دوستی، نه یادی، نه خاطره ی شیرینی!
تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده اما مشتاقم،
مشتاق دیدار آنکس که صادقانه یادم کند