یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ
ﺩﻟﺘﻨﮕﺸﯽ
ﻣﯿﺮﯼ ﻋﮑﺴﺸﻮ ﻣﯿﺎﺭﯼ
ﻭ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺵ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﻭ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ "ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ"
ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺕ ﻫﺎﻟﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺍﺷﮏ
ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ ﺷﻪ ...
ﺍﻭﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺭﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ...
ﺍﻭﻥ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ... ﺍﻭﻥ ﺍﺷﮑﺎﺭﻭ ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﮑﯽ ﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺑﺎﺑﻐﺾ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﻢ
ﮔﺮﻓﺘﻪ,ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﻢ ﭘﺮﻩ
.
.
.
.
.
ﻣﻨﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻢ ﮐﻪ
ﺷﻤﺎﺭﺷﻮﺑﻬﺖ ﻣﯽ
ﺩﻡ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﮐﻦ ﻭﻟﯽ ﺍﺳﻢ ﻣﻨﻮﻧﯿﺎﺭ ﺍﻭﻥ
ﻫﻢ ﺧﯿﻠﯽ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺷﺪ ﮔﺬﺷﺖ ﺗﺎﻓﺮﺩﺍ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﯾﺪﻣﺶ
ﮔﻔﺘﻢ ﭼﻄﻮﺭ
ﺷﺪﺯﻧﮓ ﺯﺩﯼ ﺩﯾﺪﻡ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﯿﻠﯽ
ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺷﻤﺎﺭﻩ
ﺗﺨﻠﯿﻪ ﭼﺎﻩ ﻭﻓﺎﺿﻼﺏ ﺭﻭ ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩﯼ ﻣﻨﻢ
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮕﻪ
ﻧﮕﻔﺘﯽ ﺩﻟﻢ ﭘﺮﺷﺪﻩ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونم این چه قانونیه

پسر هرچقدر نامردتر فاسدتر بی‌ قیدو بندتر و دخترباز تر باشه دخترا بیشتر جذبش میشن و بیشتر دوستش دارن و و عاشقش میشن و سرش شلوغ تره

حتی دخترا سرش دعوا هم می‌کنن با هم

اما پسر هرچقدر آروم‌تر آقا تر باشخصیت تر و مهربون تر باشه دخترا بیشتر ازش دوری می‌کنن و کسی‌ دوستش نخواهد داشت و عاشقش نمیشن و تنها تر می‌شه

نمیدونم واقعا این چه رسمیه ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک دقیقه سکوت . . .

بخاطر تمام آرزوهایی که در حد یک فکر ماندند . !!

بخاطر شبهایی که با اندوه سپری کردیم . . .

بخاطر قلبی که زیر پای کسانی که

دوستشان داشتیم له شد .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مخاطب خاص همیشه به این معنی نیست که بهترین مخاطبه!
گاهی به این معنیه که :
میتونه [ خیلی خاص ] حـالـتـو بگیـره!
میتونه [ خیلی خاص ] تنهـاتـــ بـذاره!
میتونه [ خیلی خاص ] بـگه دوستـــ نـدارم!
میتونه [ خیلی خاص ] بهت بگه تو دیگه کهنه شدی!
میتونه [ خیلی خاص ] با یکی غیر توام دوستـــ باشه!
میتونه [ خیلی خاص ].....!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻭﯼ ﺻﺤﺒﺘﻢ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ پسرﯾﻪ که 10
ﺗﺎ ﺩﻭﺳﺖ دختر ﺩﺍﺭﻩ....
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
6تاشو بین بقیه پسرا تقسیم کن . هم ثواب اخروی داره هم اینکه خمس بهش تعلق نمیگیره .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:37
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

سکوت تنها تفسیر دوست داشتن است ، پس به سکوتم اعتماد کن !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 23:21
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
به این برکت اگه بخوام ازخودم تعریف كنم
اما باور كنید تو هر مركز خ[!] که پا میذارم ، درش خود بخود واسم وا میشه ! :|
:|
اصن خودمم موندم .... آخه آدم انقد محبوب؟! :|
انقد دوست داشتنی؟! :|
انقد با جذبه ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 18:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چـﮧ رَســم عجــیبے اسـت !

آنڪـﮧ دوستـَش نـَدارے،

اصــرار

پــُشــت

اِصـــرار

آنڪـﮧ دوستــَش دارے،

انگــآر

نـﮧ

انگــآر
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
و نیستی اما من برایت چای می ریزم
دیروز هم ... ... نبودی که برایت بلیط سینما گرفتم
دوست داری بخند دوست داری گریه کن
و یا دوست داری مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم دیگر چه فرق می کند باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:31
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ