یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نبود … پیدا شد … آشنا شد … دوست شد … مهر شد … گرم شد
عشق شد … یار شد … تار شد … بد شد … رد شد … سرد شد
غم شد … بغض شد … اشک شد … آه شد … دور شد … گم شد
تمام شد ، تمام شد ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بگـــــذار
دوستــــــ بمانیم
عشق همه چیز را خرابــــــ میکند . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه آخرین سطر برایش می‌‌نوشتم
روزی بیا که برایِ آمدن دیر نشده باشد "
می‌ نوشتم" روزی بیا که هنوز دوستت داشته باشم
که هنوز دوستم داشته باشی‌ "
می‌ نوشتم در نبودنت به تمام ذرات زندگی‌ کافر شده ام
جز ایمانِ به بازگشتِ تو
امروز می‌‌نویسم یقینا آمده است
ولی‌ روزی که من از هراسِ دیوار ها
خانه را که نه خودم را ترک کرده بودم .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در این شهر مردانی را دیدم كه ادعای دوست داشتنت را كردند

در این شهر مردانی را دیدم كه در ظاهر با توبودن ودردرون باكسی دیگر

در این شهر پسركی را دیدم كه اشك ریخت ولی ندانست برای چی

در این شهر دخترانی را دیدم كه فریبنده دلهان

در این شهر دخترانی را دیدم كه به آنها ننگ بی احساسی زدند

در این شهر چقدر تنها دیدم

در این شهر دیگر عـــشــــــــــــــــــــق مرده است......
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست معمولی باشیم !
یعنی حالا بذار ما بقیه مغازه ها را ببینیم ایشالا مزاحم میشیم...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عجایب زبان مشهدی:
mibaram: moborom
man beram?: moborom
miboram: moborom
barande misham: moborom
man bur hastam: moborom :))))
کوچیک دوستای مشهدیم هم هستم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 15:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم که چند سال پیش بود
تو خیابون از دور یکی از دوستام دواران مدرسه رو از پشت دیدم
منم خواستم غافلگیرش کنم رفتم جلو
از پشت یه کشیده مکم خوابوندم در گوشش بعد تا خواست
روشو برگردونه چشماشو گرفتم!
منم گفتم اگه بدونی کیم؟؟؟
که یه لحظه فهمیدم اصلا صداش شبیه دوستم نیست!!
بعد که چشماشو ول کردم و روشو برگردوند..
دیگه خودتون بقیه شو تصور کنید!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 15:54
+1
allah-lover
allah-lover
آقا پسرا توجه کنین !!!! {-29-}
اگه دست خط دوست دخترتون خوبه و
امسال قراره بره دانشگاه دیگه از فکرش بیاین بیرون :(
جزوه بگیرای خوشتیپ تر و بهتر از شما خیلی زیاده اونجا !!! {-7-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 08:28
+6
nanaz
nanaz
برای انچه که دوستش داری از جان باید بگذری بعد ،می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی...
قول میدهم لام تا کام حرفی نزنم فقط بگذار از دال تا میم بگویم ،بگذار بگویم "دوستت. ارم"دیگر لام تا کام حرفی نمیزنم.
تو مرا نادیده بگیر...ومن بدنم روز به روز کبودتر میشود از بس ...خودم را میزنم به نفهمی...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 01:38
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


بسي گفتند دل از عشق برگير
كه نيرنگست و افسونست و جادوست
ولي ما دل به او داديم و ديديم
كه عشق زهر است اما . . . نوشداروست


دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 01:16
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ