یافتن پست: #دوست

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
پسری که واقعا دختری را دوست داشته باشد،

تنِ او را عریان نمیکند تا همه از زیبایی او لذت ببرند!

بلکه لباس عروس تنش میکند تا هر دو از زندگی با هم لذت ببرند.

بانوی ایرانی

گاهی وقتها تنها بودن بهتر از با هرکسی بودن است.

دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 17:32
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


نه،تو دروغگو نيستی،من حواسم پرت است!گفته بودی دوستم داری بی اندازه...خوب كه فكر ميكنم تازه ميفهمم «بی اندازه» يعنی چه!!


دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 16:38
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


درد داره وقتي ميره و همه ميگن:دوستت نداشت و تو نميتوني ثابت كني كه هرشب با عاشقانه هاش خوابت ميكرد...


دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 16:35
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دوستی با هرکه ردم زد به قلبم خنجری عاشقی با هرکه کردم شد نسیب دیگری


دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 16:24
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دیشب در رویای سن پی یدرو بودم

انگاه هیچ موقع آنجا نبوده ام

دختری جوان با چشمانی مثل صحرا و انگار همه اینها همین دیروز بود و نه خیلی دور

نسیم این جزیره استوایی با تمام طبیعت وحشی و آزاد آن

این همان جایی است که دوست دارم زمان طولانی را در آنجا باشم

در این جزیره زیبا

و زمانیکه سامبا نواخته میشود خورشید هم در آسمان اوج میگیرد

و گوشهایم زنگ میزنند و چشمانم میسوزند با این لالایی اسپانیایی تو

من عاشق سن پی یدرو شدم

باد گرم دریا را طی میکند و او هم مرا صدا میکند

و میگوید دوستت دارم

دعا میکردم که آن روزها پایانی نداشته باشند ولی افسوس که خیلی زود سپری شد

نسیم این جزیره استوایی را دوست دارم با تمام طبیعت وحشی و آزاد آن

و این جایی بود که دوست داشتم زمانی طولانی را در آنجا باشم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 01:06
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چـــــــــقدر

دوست داشتنی هستند

کســـــــانی که ...

شـــــــبیه حرف هایشان هستند ...


و مهم این که

چــــــــقدر نایابند !!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
و نیستی اما من برایت چای می ریزم
دیروز هم ... ... نبودی که برایت بلیط سینما گرفتم
دوست داری بخند دوست داری گریه کن
و یا دوست داری مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم دیگر چه فرق می کند باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پتروس ، فرار میکند !

کبری ، تصمیم نمیگیرد !

دهقان ، فداکاری نمیکند !

پسر شجاع ، ترسو شده است !

لوک ، بدشانسی می آورد !

پلنگ صورتی ، زرد شده است !

میتی کومان ، استعفا داده است !

پروفسور بالتازار ، جعلی مدرک گرفته است !

ای کیو سان ، مدل مو عوض میکند !

رابین هود ، با دزدها رفیق شده است !

پینوکیو ، به فکر جراحی بینی است !

یوگی ، دوستانش را میفروشد !

پـت و مت ، پست وزارت گرفته اند !

دخترک کبریت فروش ، رفته دوبی !

ولی ... ولی چوپان دروغگو ، هنوز "دروغ" میگوید ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرک... .
گاهی دخترکِ قصه ات را
بانویِ من
صدا کن!
گاهی که با عجله یا با حرص! اسمت را صدا می زند
آرام بگو:
جانم؟
تا ببینی چه آرام و با شرم می گوید:
جانت بی بلا... .
گاهی بی دلیل برایش یک جعبه شکلات یا پاستیل بخر
کنارش بنشین و تماشا کن دخترک را... .
که ذوق می کند از همان جعبه ای که باور کن
شیرینش بیشتر بخاطرِ دستانِ توست... .
پسرک... .
بیا یک رازِ دخترانه برایت فاش کنم:
دخترها بیشتر از هر چیز سادگی دوست دارند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی دوست دارم بدانم

فکر و خیالت را به کدامین سو روانه میکنی

وقتیکه من اینجا، دور از تو

با خیال تـــــــو خوشم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 22:58
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ