یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سری ها تو ادلیسته من هستن که همرو لایک می کننو واسشون کامنت میذارن به غیر از من

یه سری دیگه هم هستن فقط جز بازدیدکننده های پروفایلمنو وقتی میان تو پیجم هیچ کاری نمی کنن

یه سری دیگه هم هستن که کلا مجسمن ولی دلم نمیاد حذفشون کنم

یه سری دیگه هم هستن که تا میان این دکمه ی می پسندمو میزنن ته آخر

یه سری دیگه هم هستن که دوستای واقعیمنو عاشقشونمو خیلی دوسشون دارم،و البته مخلصشونم هستم


ولی با همه این چیزا که گفتم ''همتونو دوست میدارم'':x:D


همچین کسیم منو همچین ادلیستی دارم:
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:18
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

مخاطب خاص آره خودت با تو هستم

سه دوست صمیمی دارم ، سفارش کردم تحویلت نگیرن ، غم ، حسرت و تنهایی !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:14
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دهانت را می بویند ، مبادا گفته باشی دوستت دارم ، دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد ، عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:48
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

هنوز عاشقم با اینکه عشق برام یه کابوسه ، هنوز عاشقم با وجود اینکه عشق برام یه شکنجه است ، عاشق موندم چون با خودم قسم خورده بودم که عاشق بمونم ، با اینکه عشق یه بازیه من این بازی رو دوست دارم ، چون هم بازیه من تا آخرش می مونه و منو دوست داره ، با اینکه عشق زود گذره ولی من گذر این لحظه ها رو دوست دارم چون می دونم زندگی و عمر زودتر از عشق به پایان می رسه ، صادق باش ای عشق جاودان ، لایق باش ، لایق این دل پر از درد و من باش ، می دونم که تو لایقی .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:42
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

او که واقعا تو را دوست دارد به ساز آرام بودنت کفایت می کند و هرگز از تو نمی خواهد رقاصک سازهاش باشی .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:27
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آنکه دوستی و همسر خواهی خویش را اینچنین باز گو می کند : به دنبال نمیه دیگر خود هستم ، به راستی نمیه خود را نیز گم خواهد نمود .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:24
Amir Reza
Amir Reza
سلام. من Amir Reza هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:12
+1
محمد رضا
محمد رضا
سلام. من محمد رضا هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 15:43
+2
نیما
نیما
سلام. من نیما هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 11:05
+6
roya
roya
براي من بزرگترين مسئله دو جانبه در زندگي اين است كه عاشق كسي باشم كه عاشقانه دوستم دارد./ ماريا مُراستُود/
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 10:01
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ