یافتن پست: #دوست

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آری آغاز دوست داشتن است ، گرچه پایان راه نا پیداست ، من به پایان دگر نیاندیشم ، که همین دوست داشتن زیباست
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 01:11
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آه من هم زنم ، زنی که دلش ، در هوای تو می زند پر و بال ، دوستت دارم ای خیال لطیف ، دوستت دارم ای امید محال .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 00:50
+3
Mona
Mona
سلام. من Mona هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 00:45
+6
bahar
bahar
سلام. من bahar هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 00:41
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یه “دوستت دارم” هایی هم هست ، میدونی دروغه ها …
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 00:30
+4
Bahar
Bahar
سلام. من Bahar هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 23:23
+10
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
سلام

گم شدم در خود نمی دانم کجا پیدا شدم

شبنمی بودم ز دریا غرقه در دریا شدم

سایه ای بودم از اول بر زمین افتاده خوار

راست کان خورشید پیدا گشت نا پیدا شدم

ز آمدن بس بی نشان و وز شدن بس بی خبر

گوییا یک دم برآمد کامدم من یا شدم

نه، مپرس از من،زیرا که چون پروانه ای

در فروغ شمع روی دوست ناپروا شدم

در ره عشقش قدم در نه، اگر با دانشی

لاجرم در عشق هم نادان وهم دانا شدم

چون همه تن دیده می بایست بود و کور گشت

این عجایب بین که چون بینای نا بینا شدم

خاک بر فرقم اگر یک ذره دارم آگهی

تا کجاست آنجا که من سر گشته دل آنجا شدم

چون دل عطار بیرون دیدم از هر دو جهان

من ز تاثیر دل او بیدل و شیدا شدم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 21:22
+2
mohadeseh
mohadeseh
سلام. من mohadeseh هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 21:15
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

وقتی کسی را دوست داری او را زندان خواسته هایت نکن بلکه سعی کن او را از زندان خواسته هایش آزاد کنی .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دنیایم لبریز از رویای مرتفع توست
که پرنده پرنده
اوج می‌گیرد؛
و عشق
با رنگ آسمان
جاری می‌شود در چشم‌هایم
از تو...
دست‌هایت را دور من حلقه کن!
جایی پشت همین خیال‌های سبز
نفس‌هایت را
می‌شنوم،
خیره در عسلی چشمانت
"دوستت دارم" را
زمزمه می‌کنم
و در هرم آغوش امن تو آرام می‌گیرم
با بوسه‌هایت
دوباره و دوباره و دوباره
آرام

و این‌چنین لبریزم از تو...
کنارم بنشین
دست‌های سردم را بگیر
و خورشیدی‌ات را بتابان بر من!
گرم
مهربان
همیشگی
.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:25
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ