یافتن پست: #دوست

sahar
sahar
بی شعور کیست؟..... همون خریه که دوستت داره اما نمیاد بهت بگه
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 17:17
+5
xroyal54
xroyal54

شده بعضی وقتا یهو دیگه دوستش نداشته باشی؟
به خودت می گی اصلاً واسه چی دوستش دارم؟
مگه کیه؟
مگه واسم چیکار کرده؟
مگه چی داره که از همه بهتر باشه؟
... ... اصلاً من که خیلی از اون بهترم....
بعد به خودت می خندی که اصلاً واسه چی اینقدر خودتو اذیت کردی؟
یهو، یه چیزی یادت میاد....
یه چیز ِ خیلی کوچیک....
یه خاطره....
یه حرف....
یه لبخند....
یه نگاه....
و بعد....
همین....
همین کافیه تا به خودت بیای و مطمئن بشی که
نمی تــــــــــونی فراموشــــــش کنی ...

دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 17:03
+8
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 16:52
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هروقت با کسی cut میکنم
سریعن روی یکی از دوستام paste میکنم
که هم اون بدبخت از تنهایی در بیاد
هم این مفلوک لنگ در هوا نمونه :)))))))))
یه همچین آدم دست و دلبازی هستم . بعله
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 16:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﯿﻨﻬﻮﺧﺎﺭﺟﯿﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯﺩﺳﺘﻢ ﻣﯿﻮﻓﺘﻪ ﺑﮕﻢ ﺍﻭﻭﻭﭘﺲ!
ﻭﻟﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺍﻭﻧﻤﻮﻗﻊ ﻫﻮﻝ ﻣﯿﺸﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﺎ ﺍﺑﺎﺍﻟﻔﻀﻞ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 16:47
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

از عشق چیزی نمی دانم ، اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی …


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 13:41
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
سلام به گذرگاه عشق..

سلام به گذر گاه عشق از افق بی کران دوستی ها خدمت تو که رهگذری نا اشنا

بودی آرام امدی و در گوشه ای از قلب کوچک من جای گرفتی اینک قلبم به

یاد تو و در تمام مراحل زندگیت می تپد.(دیگه نمیتپد)

در بیابانی به نام دوستی و در کنار چشمه ای به نام محبت بر روی درختی

کهنسال بر روی شاخه ای به نام وفا و بلبلی زندگی را چنین می سرود:

زندگی ابری است در حال باریدن"بادی است در حال وزیدن "قلبی است در حال تپیدن.

زندگی گل زردی است به نام                                         غم

آئینه نکته ای است به نام                                               دل

فریاد رسای است به نام                                                 آه

جاده ای به نام                                                               محبت

چشمه ساری به نام                                                       وفا

که به دریایی میریزد به نام                                               صفا

در آخر بیابانی است که منتهی میشود به نام                   وداع
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 12:55
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ضعیف ترین کلمه حسرت است، آن را نخور.

سست ترین کلمه غرور است، آن را بشکن.

لطیف ترین کلمه لبخند است، آن را حفظ کن.

صمیمی ترین کلمه دوست است، او را فراموش نکن ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 12:52
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
کسی چه می داند

شاید، این قدر

همدیگر را دوست نمی داشتیم

اگر از دور

به تماشای روح هم نمی نشستیم .

کسی چه می داند

اگر آسمان ما را جدا نمی کرد

شاید، این قدر

به هم نزدیک نبودیم !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 12:37
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

زیادی دوستت داشتم …
زیادی ِ همه چی بده ، خسته کننده اس ، حتی عشق !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 00:53
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ