یافتن پست: #دوست

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
يکي ازتفريحاتم اينه که توي ميهماني هاي رسمي به دوستاني روبه رويم پيام ميفرستم :شلوارت پارست !! امتحان کنيدطرف حداقل پنج کيلوکم ميکنه {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 22:41
+4
hamraz
hamraz
سلام. من hamraz هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 22:30
+9
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

آن کس که می گفت دوستم دارد ، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد ، رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه می رفت ، صدای خش خش برگ ها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید : دوستت دارم .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:30
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

پرنده ای را که دوستش داری رهاش کن ، اگه عاشق باشه بر می گرده وگرنه هیچ وقت عاشقت نبود .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:16
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
باران را دوست نداشت ، همیشه وقتی باران می بارید که او پر از گریه بود ، گریه را دوست نداشت ، همیشه هنگامی گریه می آمد که دلش شکسته بود ، دلش را هم دوست نداشت ، همیشه زمانی دلش می شکست که او را می دید ، اما او را دوست داشت و همیشه از و دلش و گریه می گذشت ، اما باران نه تمام مشکل همین جا بود او باران را دوست نداشت .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:08
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست
دل بکن آینه اینقدر تماشایی نیست
حاصل خیره در آیینه شدن ها آیا
دوبرابر شدن غصه تنهایی نیست؟
بی سبب تا لب ساحل مکشان قایق را
قایقت را بشکن! روح تو دریایی نیست
آه در آینه تنها کدرت خواهد کرد
آه دیگر دمت ای دوست مسیحایی نیست
آنکه یک عمر به شوق تو در این کوچه نشست
حال وقتی به لب پنجره می آیی نیست
خواستم با غم عشقش بنویسم شعری
گفت: هر خواستنی عین توانایی نیست...!
"فاضل نظری"
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 17:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبا که ما میخوابیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوست دختر ارمین زیر دوشه
داره فکر میکنه شب دور همی چی بپوشه...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردانگی آنجاست ...

جایی که ..

پسر بچه ای هنگام بازی،

برای اینکه دوست فقیرش خوراکی هایش را بخورد ،

نقش فروشنده را بازی کرد...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شده بعضی وقتا یهو دیگه دوستش نداشته باشی؟
به خودت می گی اصلاً واسه چی دوستش دارم؟
مگه کیه؟
مگه واسم چیکار کرده؟
مگه چی داره که از همه بهتر باشه؟
... ... ... اصلاً من که خیلی از اون بهترم....
بعد به خودت می خندی که اصلاً واسه چی اینقدر خودتو اذیت کردی؟
یهو، یه چیزی یادت میاد....
یه چیز ِ خیلی کوچیک....
... یه خاطره....
یه حرف....
یه لبخند....
یه نگاه....
و بعد....
همین....
همین کافیه تا به خودت بیای و مطمئن بشی که
نمی تــــــــــونی فراموشــــــش کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:13
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ